دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

هکرهای روس به بانکها و فروشگاه ها حمله کردند!

قدیم هر وقت راهزن ها حمل میکردند یک آتشی چیزی روشن میکردند تا بقیه بفهمند و آماده شوند اما الآن حمله ها سایبری شده و شما اگر روی کره ماه هم آتش روشن کنید تا بقیه بیایند بفهمند طرف حمله کرده و زده و برده و خورده تموم شده رفته پی کارش!

چون ماهیت این جور حمله ها اینطور است که بعد از اینکه طرف کار را تموم کرد تازه متوجه میشوند ، مثل وقتی که به یک ماشین دارید فرمون میدید تا پارک کند و همین که زد صدا میدهد و تازه متوجه میشود که زد!




 

ادامه مطلب ...

هوواوی و خدمات پردازش ابری.

این پردازش ابری هم بدجور دارد جهان را میگیرد و تمامی شرکت ها از مایکروسافت گرفته تا اپل و حالا هم هوواوی وارد این بازار شدند و ظاهرا سهم خودشان را از این بازار پر سود میخواهند.

البته سایت ما هم یعنی سایت تک شو کلیک (www.techshowclick.ir) تصمیم گرفته وارد پردازش ابری شود. در حال حاضر بنده یک رم 256 قدیمی برای k750 سونی اریکسون دارم که حاضرم وارد فضای ابری اش بکنم! رمش هم خدایی سالمه. از اون رم قدیمی هایی که اندازه یک کلاسور هست و باید دو دستی وارد گوشی کنی! هر کی میخواد نظر بده ...


 



ادامه مطلب ...

حذف کالاهای جعلی از علی بابا.

فروشگاه علی بابا که مثل فروشگاه عموبقال خودمان در ایران، بزرگترین فروشگاه اینترنتی در چین است تصمیم گرفته کالاهای جعلی خودش را حذف کند تا اعتبارش به واسطه شکایت و شکایت کشی از بین نرود.

آقای جک ما! آقای رئیس علی بابا! من به شما علاقه دارم. نکن این کارها رو. کالاهای جعلی را حذف نکن. ندیدی اون آقایی که از این حرفها میزد حالا دیگه رفت؟! تو هم عاقبتت همون میشه. نکن برادر من ...




 

ادامه مطلب ...

بلندگوی بی سیمی که 360 درجه صدا پخش میکند!

شرکت سامسونگ دو عدد بلندگوی بی‌سیم ساخته که 360 درجه صدا پخش میکنند! یعنی اینی که اینا ساختند خیلی عجیب است و میتوان اینگونه مثال زد که: فرض کنید پشتتان را به پنکه دستی بکنید و سپس آآآآآآآآآآآآآآآآآآ   کنید و بعد ببینید که صدایتان خش دار شده است! عجیب نیست؟؟!!


 



ادامه مطلب ...

جنبش دور نریختن وسایل الکترونیکی قدیمی!

یک جنبشی راه افتاده به نام جنبش «میکر» که فارسی اش میشود همان «ساختن» و این جنبش میگوید که وسایل الکتورنیکی خودتان را دور نریزید بلکه یک چیز جدید از آن بسازید.

بنده به این دست از افرادی که این جنبش را راه انداختن توصیه میکنم به ایران بیایند تا ببینند که حتی جنبش آنها نیز رواج مصرف گرایی است چه برسد به خود دور ریختن شان! و این را هم به این دلیل میگویم که ما ایرانیها نوکیا 1100 را 12 سال نگه میداریم و استفاده میکنیم! تلویزیون رنگی مان را جام جهانی 1994 خریدیم!

برو عمو ...

برو از خدا بترس!



  ادامه مطلب ...

تراشه الکترونیکی ضد بارداری!

به سلامتی دیگر زوج های جوان نیاز نیست با شرم به داروخانه ها بروند و آن چیزی که اسمش را نمیاورم بخرند! شما خانم های گرامی! شب ها که میخواهید بخوابید ترجیحا این تراشه را میتوانید روشن کنید و سپس با خیال راحت بخوابید زیرا هیچ چیز از آقایون گرامی بعید نیست (مرد است دیگر!) و پیشگیری خودش یه پا شرط عقل است!




 

ادامه مطلب ...

ارتباط تغییر لوگو با تغییر سیاست شرگت چینی!!

شرکت چینی ZTE  که تولید کننده موبایل است لوگوی خودش را صاف تر کرده و گفته قرار است سیاست این شرکت هم تغییر کند!!

در همین راستا استیو جابز هم از داخل قبر اعلام کرده سیب شرکت اپل باید جایش را با پرتغال عوض کند تا کسی نتواند آن را گاز بزند (چون پوست پرتغال تلخ است!) و سیاست شرکت اپل هم از این پس به بسته تر تر تر شدن این شرکت و محدود تر تر تر شدن امکانات گوشی اپل تغییر خواهد کرد.

آخه لوگو چه ربطی به سیاست شرکت داره؟!



 

ادامه مطلب ...

شیوه هوشمندانه اپل برای کسب درآمد!

روش هایی که اپل برای کسب درآمد استفاده میکند واقعا منحصر به فرد و ویژه و عالی است! یعنی عقل ایرانی ها هم به آنها نمیرسد. اپل ورداشته آی او اس را حجیم کرده که حافظه موبایل را اشغال کند تا کاربران بروند از آی کلود فضا بخرند! واقعا این اقدام اپل برای پول درآوردن شایسته تحسین است!

البته برای این میگویم که کار اپل خوب است چون همه ی آنهایی که اپل دارند پول دارند و حقشان است که اینطوری تیغ بزندشان شرکت اپل. حقتونه ...  اوهوم ... خوردین ...

اصلا حال میکنم من!



 

ادامه مطلب ...