دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دعوای خونین دو نفر بر سر آی او اس و اندروید!

خبر رسیده که در آمریکا که یک کشور غربی و فساد زده و بدبخت بیچاره است (!) دو نفر به خاطر سیستم عامل اندروید و آی او اس زدند همدیگر را له کردند! اون میگفت این بهتره و این میگفت اون بهتره! (در اینجا این ِ اول به معنای اندروید و اون ِ دوم به معنای آی او اس است!). واقعا جای تاسف دارد که به خاطر همچین چیزهای تابلویی که معلوم و بدیهی است با هم دعوا میکنند. غربی هستند دیگر! مغزهایشان دون پایه است...

آد باید با حرف زدن مشکلش را حل کند. مثلا چند روز پیش من که گوشی 1100 دارم با دوستم که آیفون 6 دارد با هم بحث کردیم که کدام بهتر است. به دوستم گفتم گوشی من وای فای ندارد، اندروید ندارد، صفحه لمسی ندارد و ... آنوقت گوشی تو چی ندارد؟ دوستم گریبانش را تا انتها چاک داد و بعد از چند لحظه خیره شدن به من، همانطور که جیغ میزد در خیابان میدوید!!!

فکر کنم قانع شد.



 

 



مشاجره دو همخانه در آمریکا بر سر برتری اندروید یا آی‌.اُ‌.اس به یک نزاع خونبار منجر شد.
 پلیس پس از رسیدن به محل حادثه متوجه شد که یک مرد جوان غرق در خون در پارکینگ یک آپارتمان روی زمین افتاده است.

پلیس‌ها سپس متوجه شدند که وی در پی دفاع از امتیازات گوشی محبوب خود، با یک بطری شکسته ضربه خورده است.

به گزارش شبکه‌ی بی‌سی، دو فرد حاضر در این درگیری در حال مشاجره بر سر برتری‌های دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌ا‌واس با یکدیگر بوده‌اند.

کاربران آنلاین مایل به بحث بر سر برتری گوشی‌های خود در بخش کامنت سایت‌های اخبار فناوری هستند اما تفاوت بحث و مشاجره این دو کاربر این بوده که آنها مست بوده و بطری‌های شکسته در دست داشته‌اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد