دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

گوگل با فناوری ARM تراشه تولید می‌کند !

این بار شرکت گوگل قصد دارد تراشه های با فناوری arm تولید کند.این تراشه ها کاربردهای متنوعی از جمله در ربات ها و یا خو روهای بدون سرنشین خواهد داشت.

برای خواندن جزئیات کامل به ادامه مطلب بروید ...

 

ادامه مطلب ...

بخاری جیبی توسط مخترع ایرانی ساخته شد ! + تصاویر

یک مخترع ایرانی دست به ابتکار جالبی زد و یک بخاری جیبی را اختراع کرد! این بخاری در اندازه ای بسیار کوچک و در حد یکی گوشی تلفن همراه ساخته شده است و به راحتی میتوان آن را حمل کرد.

شاید این دستگاه بی استاده به نظر بیاید اما باید بدانید که برای کوهنوردان و کسانی که مدام در حال مسافرت هستند این یک دستگاه ضروری است و با استفاده از آن میتوانند خود را از سرمازدگی نجات دهند ...


ادامه مطلب ...

اجسام سنگین را با گوشی خود بلند کنید !!

به تازگی یک بازوی مکانیکی ساخته شده که میتوان با متصل نمودن آن به گوشی تلفن همراه هوشمند خود صاحب یک نیروی اضافه شوید و با آن اجسامی تا 25 کیلوگرم را از جای بلند کنید!



 


البته این 25 کیلوگرم برای هر بازو است و اگر قصد بلند کردن اجسام سنگین تری را دارید میتوانید دو یا سه بازو بخرید که البته قیمت هر کدام چیزی در حدود 75 دلار است.


ادامه مطلب ...

قد خود را با صوت اندازه بگیرید !!

دانشمندان علم پزشکی به تازگی کشف جالبی کرده اند. آنها فهمیده اند که قد انسان با صدای او کاملا رابطه ی مستقیم دارد و حتی میتوان بدون محاسبه قد یک نفر و فقط از روی صدای او تشخیص داد که قدش چند سانتی متر است!!




به این ترتیب براساس آمارهای به دست آمده افراد قد بلند معمولا دارای صدای بم‌تر و عمیق‌تری به نسبت افراد کوتاه قد هستند.

 

ادامه مطلب ...

شارژ کردن موبایل به وسیله آتش !

با این وسیله میتوانید به کمک آتش موبایل خود را شارژ کنید! این شارژر که در واقع یک کتری برای جوشاندن آب است توسط آتش الکتریسیته ای تا 10 ولت تولید میکند .




این شارژر قطعا راست کار کسانی ست که مدام در حال سفر هستند و به جاهایی میروند که به برق دسترسی ندارند. مانند کوهنوردها و ...

 

ادامه مطلب ...

پرینتر سه بعدی ای که کبد انسان را تولید میکند !!

گفته میشود پرینتر های سه بعدی بزرگترین ابداع بشر در سالهای اخیر بوده و مانند اختراع اینترت ، تا چند سال دیگر پرینترهای سه بعدی هم عالمگیر خواهند شد و در هر خانه ای وجود یکی از آنها لازم و ضروری !



لابد شما هم از پرینترهای سه بعدی و ساخت ابزارهای عجیب و غریب به وسیله ی آنها شنیده اید.اما این بار این نوع پرینتر ها به دنیای پزشکی هم پا گذاشته اند و کبد انسان را با آنها ساخته اند ...

 

ادامه مطلب ...

شرکت اینتل یکی از 10 کودک باهوش جهان را به استخدام خود درآورد !!

همانند تیم های فوتبال که در نقاط مختلف جهان به دنبال کودکان با استعداد در زمینه فوتبال میگردند ، این مورد درباره شرکتهای بزرگ الکترونیکی و کامپیوتری هم صدق میکند و آنها هم برای پیشرفت خود به دنبال استعدادهای خردسال هستند تا زمام شرکت خود را به دست آنها بسپارند.





شرکت اینتل که معروف ترین محصولش در سالهای اخیر تولید پردازنده های رایانه ای بوده در همین راستا یک نوجوان 16 ساله را که تحت تاثیر هوشش قرار گرفته بود به استخدام خود درآورد و این کودک هم اکنون کارمند رسمی این شرکت محسوب میشود.

 

ادامه مطلب ...

باز هم گوگل و یک خرید جدید در زمینه تکنولوژی !!

این اشتهای سیری ناپذیری گوگل همچنان ادامه دارد و این شرکت در جدیدترین اقدام خود اقدام به خریداری شرکت تولید رباتهای چهار پا که بسیار شبیه به حیوانات میباشند کرده است.



با این اتفاق و با توجه به گستردگی و قدرت شرکت گوگل انتظار میرود که تولید این رباتها پیشرفت کند و به زودی شاید حتی شاهد روانه این نوع رباتها به بازار تجاری و فروش آنها باشیم!!

 

ادامه مطلب ...