دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

سوال گوگل از کاربران: چرا تبلیغات دوست ندارین؟!



بعد از ارائه امکانی توسط گوگل مبنی بر اینکه کاربران بتوانند نمایش تبلیغات را فعال یا غیر فعال کنند اکنون یک پرسشنامه تنظیم شده تا از کاربران بپرسند که چرا میخواهند تا تبلیغات غیر فعال شود.

سایت گوگل بیشترین درآمد خود را از طریق تبلیغات دارد و بیش از 95 درصد از درآمد این شرکت از طریق تبلیغات به دست میآید .

 

ادامه مطلب ...

تا سه سال دیگر فیسبوک 80 درصد خلوت تر میشود !



 

شرکت عظیم فیسبوک با وبسایت خود که در ابتدا توسط مارک زاکربرگ و در خوابگاه دانشجویی اش در هاروارد راه اندازی شد رشد قارچ گونه ای داشت و بسیاری از کاربران اینترنت را جذب خود کرد و هم اکنون هم جزئ سه سایت برتر جهان میباشد اما یک تحقیق نشان میدهد که این سایت تا سال 2017 بسیاری از کاربران خود را از دست خواهد داد و افت شدیدی میکند .


ادامه مطلب ...

آیا از وای فای رایگان استفاده کنیم ؟!




معمولا در ایران که سرعت اینترنت بسیار پایین میباشد و آن هم با هزینه ی زیاد باید در دسترس قرار بگیرد مردم استفاده از اینترنت عمومی وای فای و رایگان را رد نمیدهند و سریعا از آن استفاده میکنند اما باید بدانند که این اینترننت رایگان خطر های امنیتی بسیار زیادی دارد و قبل از استفاده از آن باید با خود فکر کنید که به ریسکش می ارزد یا نه !

 

ادامه مطلب ...

ترفند جالب نیمی از کاربران انگلیسی برای افزایش عمر باطری !





با هوشمند شدن گوشی های تلفن همراه ، طول عمر باتری آنها هم کم شده هر چند که آمپر باطری ها بالا رفته اما تاثیر آنچنانی ای در افزایش طول عمر آنها نداشته است زیرا این گوشی ها بسیار پر مصرف هستند.

یک نحقیق جالب نشان میدهد که کاربران انگلیسی از ترفند کم کردن میزان نور صفحه نمایش باعث افزایش طول عمر باتری گوشی های خود شدند.


ادامه مطلب ...

و اینک پر سرعت ترین اینترنت بین کشورهای جهان : کره جنوبی !!


پر سرعت ترین اینترنت بین کشورهای جهان از آن اینترنت کره جنوبی است با سرعت 300 مگ بر ثانیه !

یعنی آدم دلش میخواهد که فقط یک ساعت برود کره جنوبی و هر آنچه را که از بچگی آرزوی دانلود کردنشان را داشته دانلود کند و دوباره برگردد ایران (یعنی تا این حد) !!

چیزی را که ما اینجا در یک ساعت دانلود میکنیم آنها در یک ثانیه دانلود میکنند! به نظرم علی پروین راست میگفت که آنها با جمبو جت میروند و ما با موتور گازی !!


ادامه مطلب ...

آیا گوگل پلاس بر علیه جیمیل است ؟!



همانطور که میدانید گوگل پلاس و جیمیل هر دو متعلق به غول تکنولوژی جهان یعنی گوگل میباشند اما اخیرا این شرکت کاری کرده که همه را به تعجب وا داشته.

شرکت گوگل در اقدامی جالب به کاربران گوگل پلاس این امکان را داده است تا بدون اکانت جیمیل بتوانند برای هم ایمیل یا پست الکترونیکی ارسال کنند و این یعنی از مد افتادن جیمیل !

 

ادامه مطلب ...

کنترل خانه هوشمند با یک نرم افزار !




با پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه ها ، خانه ها هم هوشمند شده اند و به نظر میرسد آینده ی خانه تحول عظیمی خواهد کرد و تمامی خوانه هوشمند خواهند شد

هوشمند شدن خانه های به این صورت است که تمام ابزار ها و وسایل موجود در خانه به کمک کاپیوتر یا تبلت کار خواهند کرد. مانند: روشنایی ، سرمایش و گرمایش و همه چیز تنها به وسیله کامپیوتر کنترل خواهند شد ...

 

ادامه مطلب ...

نبرد فرانسه با غول های اینترنتی: گوگل و آمازون !



دولت فرانسه دیگر اجازه فعالیت های اقتصادی به سایتهای بزرگ و معروف آمازون و گوگل را در خاک خود نمیدهد و به این ترتیب عملا به مبارزه با آنها رفته است!

فرانسه اعلام کرده که آمازون و گوگل و سایت های آنلاین فروش کتاب از این پس حق ندارند به صورت رایگان کتاب ها را به خاک فرانسه بفرستند و به فروش برسانند.

 

ادامه مطلب ...