دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

حذف کالاهای جعلی از علی بابا.

فروشگاه علی بابا که مثل فروشگاه عموبقال خودمان در ایران، بزرگترین فروشگاه اینترنتی در چین است تصمیم گرفته کالاهای جعلی خودش را حذف کند تا اعتبارش به واسطه شکایت و شکایت کشی از بین نرود.

آقای جک ما! آقای رئیس علی بابا! من به شما علاقه دارم. نکن این کارها رو. کالاهای جعلی را حذف نکن. ندیدی اون آقایی که از این حرفها میزد حالا دیگه رفت؟! تو هم عاقبتت همون میشه. نکن برادر من ...




 

 



شرکت Alibaba که از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان محسوب می‌شود در ۹ ماه نخست سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از ۹۰ میلیون کالای غیرواقعی و جعلی را از روی سایت خود حذف کرد.
 "پولو شائو"(Polo Shao) مدیر مرکز آسیب‌شناسی و خطرپذیری Alibaba اعلام کرد که این ۹۰ میلیون کالا به دلیل زیر پا گذاشتن مالکیت معنوی از سایت‌های مختلف این شرکت حذف شده‌اند.
او با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد که در ماه سپتامبر از سال جاری میلادی تمامی کالاهای جعلی و غیرواقعی از فروشگاه اینترنتی Alibaba پاک شدند.

با این اتفاق می‌توان گفت که طی ۹ ماه نخست از سال ۲۰۱۴ میلادی شرکت Alibaba بیش از ۱۶۰ میلیون دلار کالای جعلی و نامناسب را از فروشگاه اینترنتی خود حذف کرده است.





این استراتژی بخشی از سیاست‌های جدید شرکت Alibaba محسوب می‌شود که به موجب آن می‌کوشد ارزش خود را از شرکت خودروسازی جنرال‌موتورز و شرکت Procter & Gamble هم بیشتر کند و با مدیریت کالاهای جعلی و سرقتی، جلوی پرونده‌ها و شکایت‌های قضایی را بگیرد.
مرکز تحقیقاتی Forrester در گزارش اخیر خود توضیح داده است که پرونده‌های قضایی و شکایت به منظور فروش کالاهای جعلی و سرقتی، بزرگ‌ترین تهدید برای فروشگاه اینترنتی Alibaba محسوب می‌شود که این شرکت هم‌اکنون در حال حذف آن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد