دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دست شما تلفن همراه شماست. مثل کارآگاه گجت!!

این دیگر خود کارآگاه گجت است! دستبند را دور مچ دستت میبندی و از دستت به عنوان گوشی استفاده میکنی! احتمالا در آینده ای نزدیک شاهد نامه های انفجاری کاراگاه گجت هم خواهیم بود که پس از خواندن نامه خودش منفجر میشود.

البته الآن سایت های ایمیلی هم آمده که ایمیل موقت هستند و پس از چند دقیقه حذف میشوند. مثل همان نامه های کارآگاه گجت.

البته تمام محصولات تکنولوژیکی که هر روز میآیند مدتها قبل شبیه سازی شده بودند. مثلا همین ساعت های هوشمند اولین بار در برنامه کودکی که حدود 50 سال پیش پخش میشد به نمایش درآمده بود!




 

ادامه مطلب ...

بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل ، سال 2014 میلادی.

بیشترین کلمه سرچ شده در سال 2014 میلادی در سایت گوگل فکر میکنید چه بود؟ اِ فکر کردید خیلی زرنگین؟ فکر کردین من همینجا لو میدم چی بود؟ نه ، نه ، نه.  دستکش های 10 تایی رز مریم ... چیز. ببخشید. منظورم این بود که نه. باید بروید ادامه مطلب و خودتون ببینید.

ولی چون بچه های خوبی هستید من چهارمی اش را میگویم که هواپیمای مالزیایی بود که گم شد و هنوز هم پیدا نشد. حالا بقیه را بروید و ببینید.

آفرین!




  ادامه مطلب ...

رهایی از کدهای درهم و برهم CAPTCHA توسط گوگل!

آیا شما هم تا به حال این تصویر شنیع و منزجر کننده و متعفن و ... را دیده اید؟ حالا از این به بعد دیگر نخواهید دید! میپرسید: چطور؟ میگوییم: توسط گوگل!

باز میگویید ما پرسیدیم چطور؟ نگفتیم که توسط کی؟ ما هم میگوییم: خوب دندان به جگر بگذارید اینقدر سوال نپرسید تا خودمان بگوییم دیگر! اَه ...

بله. داشتیم میگفتیم. به این صورت که گوگل میگوید از این به بعد از کاربر میپرسیم که ربات است یا خیر و خودش مثل بچه ی انسان جواب راست حسینی را بگوید. و اگر دروغ گفت که انسان است پس از چند ثانیه توسط هوش مصنوعی میشود فهمید!

البته حتما میدانید که این کد ها برای تشخیص انسان از ربات است که با ورود افراطی ربات به سایت ها مقابله شود.





 

ادامه مطلب ...

پربازدید ترین ویدئوهای یوتیوب در سال 2014 میلادی!! + تصاویر

برای اینکه همین اول از جذابیت این مطلب بکاهم لو میدهم که ویدئوی Gangnam Style که خواننده کره ای آن را خوانده باز هم صدر نشین است.

حالا شما بروید ادامه مطلب و از شماره 10 تا 2 را که نمیدانید کدام ویدئو ها هستند ببینید. ویدئوهایی که بیشترین بازدید و بیننده را در سر تا سر این گیتی (!) داشتند ...


 



ادامه مطلب ...

دستگاه اتصال به اینترنت به صورت رایگان بین آمریکایی ها توزیع میشود !!

 یعنی بیخود نیست که مردم از کل جهان دنبال گرین کارت (green card)  یا همان کارت سبز هستند که بروند آمریکا. ببینید و یاد بگیرید!  میخواهد به مردمش دستگاه را به طور رایگان عرضه کند تا همه (مخصوصا آنهایی که کم درآمدند) بتوانند به اینترنت متصل شوند.

حالا اینجا به شما کوفت هم رایگان نمیدهند! دستشویی هم که بخواهید بروید باید پول بدهید! دیگر شما خودتان حساب بقیه چیزها را بکنید. من دیگر حرفی ندارم ...




ادامه مطلب ...

ساعت هوشمندِ وای فای دار !!

این ساعت هوشمندی که می بینید اصلا به گوشی هوشمند نیازی ندارد و خودش برای خودش یک پا گوشی هوشمند است و از این لحاظ جزو اولین ها به حساب میآید که البته فقط در ژاپن عرضه شده.

به قول معلممان که همیشه میگفت چه ژاپنیه؟! همه چی داره لا مذهب!

این ساعت گوشی ای تازه وای فای هم دارد ...

یعنی سوئیس که مهد تمدن ساعت است باید بیاید از این ها یاد بگیرد.





 

ادامه مطلب ...

اولین فلشِِ اپل خور !!

شاید الآن بگویید برادر من! این چه تیتری است زده ای؟ اولین فلش اپل خور یعنی چی؟ خوب عرض میکنم خدمتتان. صبور باشید.

ماجرا از این قرار است که اپل آنقدر سخت میگیرد که هیچ فلشی نمیشود بهش وصل کرد و این برای اولین بار است فلشی ساخته شده که اپل از لحاظ امنیتی و دیگر ملاک هایی که فقط خودش درآورده و فقط خودش ازش خبر دارد آن را تایید کرده است!

اپل مثل از این استادهایی میماند که 9/25 را میدهد 9/75 و بعد هم دانشجو را منت میکند که من از مشروطی نجاتت دادم! آخه اپل من! آخه استاد من! آخه بنده ی خدا!

هیچی ... ولش کنین.

البته این فلش دو سر است! یک سرش برای اپل و سر دیگرش برای باقی گجت ها ...




 

ادامه مطلب ...

پیج رنک گوگل به تاریخ پیوست !!

یعنی این گوگل رسما ما را خر فرض کرده و بعد با استفاده از قضیه حمار (هندسه سوم دبیرستان) این فرض را به اثبات رسانده است!!

یعنی چی آخه دیگه پیج رنک را آپدیت نمیکنیم؟ حداقل میخواستی اینکار را نکنی زودتر میگفتی؟ احمق ، بیشعور ، گاو ...

برای دوستانی که نمیدانند موضوع چیست بگویم که گوگل هر سه ماه به سایت ها و وبلاگها رتبه جدیدی (از یک تا ده) میداد که هر سایتی رتبه بالاتری میگرفت در نتایج جستجوی گوگل بالاتر نمایش داده میشد ولی الان این آقا بعد از یک سال میگوید دیگر آپدیت نمیکنیم!!




  ادامه مطلب ...