دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

هوواوی و خدمات پردازش ابری.

این پردازش ابری هم بدجور دارد جهان را میگیرد و تمامی شرکت ها از مایکروسافت گرفته تا اپل و حالا هم هوواوی وارد این بازار شدند و ظاهرا سهم خودشان را از این بازار پر سود میخواهند.

البته سایت ما هم یعنی سایت تک شو کلیک (www.techshowclick.ir) تصمیم گرفته وارد پردازش ابری شود. در حال حاضر بنده یک رم 256 قدیمی برای k750 سونی اریکسون دارم که حاضرم وارد فضای ابری اش بکنم! رمش هم خدایی سالمه. از اون رم قدیمی هایی که اندازه یک کلاسور هست و باید دو دستی وارد گوشی کنی! هر کی میخواد نظر بده ...


 



 



شرکت هوواوی با انتشار گزارشی توضیح داد که درخواست خدمات پردازش ابری، کلان‌داده‌ها و دستگاه‌های هوشمند آن در سال ۲۰۱۴ میلادی ۱۵ درصد افزایش یافته است و بازار جهانی درمجموع ۴۶ میلیارد دلار از این خدمات را خریداری کرده است.
"کِن هوو"(Ken Hu) مدیر عملیاتی هوواوی با انتشار پیامی روی سایت اینترنتی این شرکت توضیح داد که "هوواوی از تمام فرصت‌های پیش‌رو استفاده می‌کند و تمرکز اصلی آن بر استراتژی‌های سازمانی، خدمات مدیریتی و اقدامات اثرگذار است."
او اظهار داشت که هوواوی در سیستم مدیریت داخلی خود نیز اقدامات گسترده‌ای انجام داده است و طی آن در سه واحدی اصلی خود تغییرات اساسی ایجاد کرده است.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در شهر شنزن چین واقع شده است اعلام کرد که استراتژی‌های هوواوی مبتنی بر خدمات پردازش ابری به دنبال همکاری با شرکت‌های SAP و Accenture گام‌های اساسی در بازار پیش‌رو برمی‌دارد.
شرکت هوواوی هم‌اکنون بیش از ۴۸۰ مرکز داده در سراسر جهان دارد که ۱۶۰ مورد از آنها به صورت اختصاصی خدمات پردازش ابری ارایه می‌دهند.
این شرکت همچنین اعلام کرد که در فصل سوم سال ۲۰۱۴ میلادی با عرضه ۷۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار جهانی موفق شد ۱۱.۸ میلیارد دلار درآمد کسب کند که پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۵ تعداد گوشی‌های هوشمند آن در جهان از ۸۰ میلیون دستگاه هم فراتر رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد