دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

وای فای رایگان در کوبا!

یعنی این ایران یک سال است هی دارد توی کل دنیا سر و صدا میکند تا با آمریکا مذاکراتش به نتیجه برسد اما هنوز خبری نشده. آنوقت کوبا ییهو پرید وسط اعلام کرد ما با آمریکا به توافق رسیدیم! همه هنگ کردن. آخه کی مذاکره؟ کی توافق؟

آقای روحانی؟ این بود نتیجه اعتماد ما؟

آقای ظریف؟

حالا درد من اینها نیست که. درد من این است که توی کوبا وای فای رایگان اومده! حالا به نتیجه هم نرسیدید خوشا به حال دلواپسان ولی وای فای رایگان بیارید ما کاری باهاتان نداریم. متشکرم...


  ادامه مطلب ...

دعوای رئیس فیسبوک و همسرش با همسایه شان!

میگویند همسایه مارک زاکربرگ (رئیس فیسبوک و اینستاگرام) میخواسته پشت خانه اش و نزدیک اتاق خواب مارک زاکربرگ خانه بسازد که مارک وی را گول زده و ازش رضایتنامه گرفته که نسازد.

اما ما میخواهیم روز اولی را که این دو همسایه به جان هم افتادند برای شما بازسازی کنیم!


خارجی - مرز دو همسایه!

مارک: تو غلط میکنی میخوای جلو پنجره اتاق من خونه بسازی. تو رو از فیسبوک ساقط میکنم!

همسر مارک: آفرین عزیزم. (انگشت شصتش را میاورد بالا و به مارک نشان میدهد) لایک!

همسایه: هه. من کلی فرند دارم تو فیسبوک و فعالم. منو حذف کنی به ضرر خودته. خودت سودت کمتر میشه.

همسر مارک: (انگشت شصتش را پایین میاورد و به همسایه نشان میدهد) دیس لایک!

همسایه: (انگشت وسطش را به همسر مارک نشان میدهد) ...اک!!

مارک در این لحظه غیرتی میشود و جوش میآورد و همسایه را بلاک میکند و همانظور که میدانید همسایه دیگر از دید مارک و همسرش پنهان میشود.

همسایه میرود به گوگل پلاس و مارک و همسرش هم میروند به اتاق خواب مارک!

در این لحظه فیلم سانسور شده و تماشاچی دختر بازی والیبال ایران و ایتالیا نشان داده میشود و پس از چند لحظه همسر مارک در حال درست کردن صبحانه است!


 


ادامه مطلب ...

عمر انسان در آینده به پانصد سال هم خواهد رسید.

گوگل میگوید در آینده عمر انسان به پانصد سال افزایش پیدا میکند! دلیلش هم درمان آسان بیماری ها و راحت تر شدن زندگی ها و تولید اعضای مصنوعی بدن است. اگر این اتفاق بیفتد در سطح جهانی مردم مسرور گشته و غرق در لذتها میشوند اما در ایران شاهد این تغییرات خواهیم بود:


1. افزایش خدمت اجباری سربازی از دو سال به ده سال! چون عمر پنج برابر شد پس سربازی هم پنج برابر میشود...
2. نهادینه شدن شعار فرزند کمتر زندگی بهتر. دوباره از اول...
3. حذف یارانه ها (چون عمرت زیاده و بدیهی ست که وقت بیشتری داری پول در بیاری).
4. تغییر ضرب المثل: زندگی فقط صد سال اولش سخته به: زندگی فقط پونصد سال اولش سخته!
5. جمع شدن مردم بر سر مزار مرتضی پاشایی (همینجوری الکی!).

6. و در انتها افزایش آمار ازدواج و طلاق به اندازه پنج برابر. (انتظار ندارید که 480 سال با یه نفر زندگی کنیم؟!)




 

ادامه مطلب ...

آیا شرکت اپل میخواهد ماشینهای الکتریکی بسازد؟!

جاسوسان سایت تک شو کلیک موسوم به سازمان سرمه ای (!) جدیدا فهمیده اند که اپل دارد مارموز میشود و میخواهد خودروهای الکتریکی بسازد!

در همین راستا بنده تصمیم گرفتم کمپینی را راه اندازی کنم تا شرکت اپل نام خودروهایش را آی پراید وان (ipride one) بگذارد. دوستان عزیزی که این مطلب را میخوانید بدانید که آریایی نیستید اگر ششششییییییییییرررر (share) نکنید!



 

ادامه مطلب ...

تا حالا هفتصد میلیون آیفون فروخته شده!

تا به حال 700 میلیون تا آیفون فروخته شده است! وقتی به این فکر میکنم که تا به حال 10 درصد از جمعیت جهان یعنی از هر 10 نفر یک نفر آیفون خریده و من نتوانستم بخرم یاد شعری میفتم که در زیر با هم میخوانیم. من دیگه حرفی ندارم!


وای! دارم آتیش میگیرم ، دیگه از غصه و غم ، دلم میخواد بمیرم.
وای! اگه آیفون بگیرم ، براش پروانه میشم ، ازش جدا نمیشم.


باقی بقایتان!!





 

ادامه مطلب ...

تعجب شهیندخت مولاوردی از سرعت اینترنت در آمریکا!

این خانم که نماش شهیندخت مولاوردی است و شغلش معاون رئیس جمهور در امور زنان ، رفته نیویورک در آمریکا تا در یک اجلاسی شرکت کند. حالا در آنجا رفته روی فیسبوک خودش و بعد دیده بعععلهههه... چه سرعتی! یعنی اینترنت سرعتش خیلی زیاد بوده و حتی از یوز ایرانی (موتور جستجو!) هم بیشتر!

حالا اونجا هم ایشون با فیلتر شکن رفته فیسبوک یا نه را نمیدانیم اما دو نگرانی به وجود میآید با این اوصاف: 1- دل نکندن از اینترنت سرعت بالا و شرکت نکردن در اجلاس!  2- بازنگشتن به ایران و ماندن در آمریکا به خاطر اینترنت!!

بنده چون خودم تجربه دارم میگویم. یک بار رفتم کارت ورود به جلسه دانشگاه را بگیرم بعد صاحب کافی نتی آمد داخل گفت: زنم زایید! همه امروز اینترنت رایگان مهمون من! آقا خلاصه سرتون را درد نیارم. بنده سرجلسه امتحان حاضر نشدم...




  ادامه مطلب ...

هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی برای کارهای دولتی استفاده میکرد!

خانم هیلاری با استفاده کردن از ایمیل شخصی برای کارهای اداری دولتی ، رسما تیر خلاص را بر پیکره نیمه جان دموکرات ها در انتخابات اینده وارد کرد! (مدتها بود دوست داشتم از این تعبیر استفاده کنم! فکرش را بکنید!! تیر خلاص بر پیکره نیم جان! وای... محشر است!!! خدایا شکرت...).

واقعا این خانم مغز دون پایه ای دارد! الآن شما بروید از کارمندان دون پایه ایرانی هم بپرسید میدانند که باید از ایمیل دولتی برای کارهای شخصی استفاده کرد. واقعا نمیدونستی هیلاری جون؟!



 

ادامه مطلب ...

سامسونگ نوتی که کنارش خمیده است آمده ایران!

گوشی سامسونگ که کنارش خمیده است وارد بازار ایران شده! به هر حال مد است دیگر. هر کسی هر فکری به ذهنش میرسد فکر میکند سالوادور دالی است و اسکپرسیونیسم انتزاعی خلق کرده!

مثلا در زمان قدیم میگفتند یک یارو داشته خانه میساخته و بعد آجر کم آورده. به خاطر همین آشپزخانه را نیمه کاره رها کرده و بعدا وقتی مهمان ها آمدند خانه اش ، به دیده تحسین مینگریستند و می ایستادند و کف میزدند. بعد اسمش را گذاشتند اُپن! آشپزخونه اُپن!

حالا این گوشی ها هم همینطوری است. مثلا خدا شاهده من چند روز پیش تو خیابون دیدم یه پسره داشته با گوشی ای صحبت میکرده که اندازه متکا بوده! اگر در آینده دیدید یکی کیس و مانیتور را بلند کرده و در خیابون دارد راه میرود و صحبت میکند نترسید! چون مد شده است!!


 



ادامه مطلب ...