دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

لیست ثروتمندترین های سال 2014 منتشر شد!

باز هم بیل گیتس عنوان ثروتمندترین انسان روی کره زمین را از آن خود کرد. این بابا که هر چیزی بخواهد فقط کافیست بگوید: کلا چند؟! 76 میلیارد دلار پول دارد. یعنی اگر بخواهد پولش را بین مردم ایران تقسیم کند نفری 3 میلیون و 500 هزار تومان میرسد (واقعا چرا باید پولش را بین مردم ایران تقسیم کند؟!).

اصلا ادم این ثروتمندها را که می بیند دلش میگیرد. یعنی واقعا این آقا باید داخل پول غلت بزند بعد ما این جا به خاطر دو زار پول برای شما مطلب بنویسیم؟ آیا این انصاف است؟ نمیشود این آقای بیل گیتس سهم سه میلیونی من را بدهد تا من دیگه اینجا نیایم؟ واقعا چرا من باید اینقدر بنویسم؟؟؟؟؟!!!!!    

بیل گیتس بیشعور ...




ادامه مطلب ...

نمایشگر 18 اینچی ای که مثل مقوا لوله میشود!

شرکت ال جی نمایشگری ساخته که میشود آن را لوله کرد!! این نمایشگر 18 اینچی قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به راحتی میتوان آن را خم و حتی لوله کرد.

با این حساب از این پس باید در خیابان ها شاهد این باشیم که مردم این تلویزیون ها را مانند روزنامه در دست گرفته اند و نگاه میکنند! البته هنوز نمیشود این تلویزیون ها را از وسط تا کرد که مطمئنا مشکل بزرگیست چون مثلا نمیشود چند باز تا کرد و در جیب پشتی شلوار هشت جیب آمریکایی گذاشت که خوب این خیلی سخت است که شما بخواهید با لوله کرده اینطرف و آنطرف بروید.

پس این دانشمندان دارند چه غلطی میکنند؟؟!!



 

ادامه مطلب ...

بهترین تکنولوژی های الکترونیکی در اتومبیل + تصاویر

خیلی ها میگویند اتومبیل ها به اندازه ای که باید پیشرفت نکردند و دنیای الکترونیک خیلی بیشتر از ماشین پیشرفت کرده. در اینجا ما بهترین فناوری های به کار رفته در اتومبیل ها را لیست کردیم تا بگوییم آن خیلی ها مهمل و چرت میگویند!! لذا شما هم وقعی به حرفهای آنها ننهانین (!!) و لیست ما را بچسبید که خربزه نان است ...




ادامه مطلب ...

گوشی لامبورگینی در امارات وارد بازار شد!

این گوشی لامبورگینی که تصاویر جلو و پشتش را در ادامه مطلب خواهید دید (لطفا ببینید و من را ضایع نکنید!) وارد بازار امارات شده است. این گوشی را شرکت لامبورگینی ساخته و اصل اصل میباشد و قیمت آن هم گران است اما خوب برای عرب هایی که ماشین لامبورگینی را دارند و حمام نفت میگیرند گران نیست!

اما خوب توصیه ما به آنهایی که ماشین لامیورگینی نمیتوانند بخرند و میخواهند با خریدن این گوشی عقده شان را خالی کنند این است که حداقل روی این گوشی سوار نشوند!!


 
ادامه مطلب ...

دانشمندان فهمیدند چرا سیم هدفون گره میخورد !!

از آنجایی که اصولا دانشمندان بیکار هستند و بیچاره ها در خانه مگس میپرانند حالا به این فکر افتادند که چرا سیم هدفون گره میخورد و در یک اقدام حماسی تصمیم گرفتند تا این مشکل سهمگین و دردناک را برطرف کنند. آنها پس از 500 ساعت نفر سرانجام به این نتیجه رسیدند که باید اول و آخر هدفون را گره بزنند تا کلا گره نخورد! از آنجایی که هدفون عقده گره دارد اگر گره نزنید لج میکند و کلا گره میخورد. این دانشمندان هنوز نمیدانند که ملت غیور ایرانی خوب اگه حال داشت سیم را کلا میبست که گره نخوره ...

البته جدا از مسخره بازی ، در این پژوهش دانشمندان این را هم فهمیدند که چطور گره  دی ان ای را هم باز کنند.



  ادامه مطلب ...

محبوب ترین راه های اتصال به اینترنت در ایران.

در ادامه مطلب راه هایی که ایرانی ها به اینترنت متصل میشوند را به همراه آمار دقیق تعداد نفرا کاربران و مصرف کنندگان اینترنت آورده ایم که میتوانید برید و ببینید. البته میتوانید هم نروید ولی خوب در آن صورت نمیتوانید ببینید

هر چند از نظر من این آمارها همه اش مهمل است و بهترین راه متصل شدن به اینترنت از نظر من ایستادن دم در کافی نت هایی که وای فای شان پسورد ندارد است تا با خیال راحت دانلود کنی. میدانی چه لذتی دارد؟ حتی اگر اینترنت نامحدود هم در خانه داشته باشی باز اینجا لذتش بیشتر است. اصلا روایت داریم که : ترشی مفت شیرین ترین چیزه!! جان شما.



 

ادامه مطلب ...

چهار خبر جالب دنیای تکنولوژی در هفته گذشته ...

چهار خبر جالب از دنیای تکنولوژی در هفته ای که گذشت. مهم ترین آنها منفجر شدن باتری لپ تاپ شرکت دل بود که باعث شد مامان بزرگ 72 ساله راهی بیمارستان بشه تا دیگه هوس نکنه سمت تکنولوژی بیاد و بره همون یخ حوضش رو بشکونه !!

  سه خبر دیگر هم هست منتها چون کرم دارم و آزار دارم همینجا نمیزارم تا برید ادامه مطلب ...  البته فقط کرم داشتن نیست چون اگه شما برید ادامه مطلب دو تا صفحه را بازدید میکنید و این باعث میشه رتبه ما در گوگل بهبود پیدا کنه و بازدید کننده هامون بیشتر بشه !!


 

ادامه مطلب ...

راه های از بین بردن خش روی گوشی.

اگر شما هم روی گوشی دلبر و عزیز تر از جانتان خط افتاد نگران نباشید. در این مطلب به شما یاد میدهیم که این خش ها را از بین ببرید. البته منظور ما از خش یک خط کوچک و کم عمق است نه ضربه های کاری با شمشیر و نیزه که در جنگ های تن به تن بر آن وارد شده!!




ادامه مطلب ...