دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

مارک زاکربرگ و توسعه اینترنت.

مارک زاکربرگ که رئیس و موسس فیسبوک است و یکی از سرمایه دار ترین انسانهای جهان گفته است میخواهد تمام جهان را به اینترنت متصل کند.

البته ما این حرف او را نشنیده میگیریم و به حساب جوانی اش میگذاریم چون او الان گرم است و حالیش نمیشود. چند روز دیگه که ایرانی ها به اینترنت متصل شدند و مثل لیونل مسی ، زایتسف و ... دمار از روزگار صفحه شخصی او در فیسبوک درآوردند میفهمد چه ... خورده است.



  ادامه مطلب ...

گوگل و ساخت کامپیوتر های کوآنتومی فوق سریع !!

کوانتوم یکی از عجیب ترین و پیچیده ترین مباحث علمی بوده و هست. نیلز بور جایی گفته: هر کس که راجع به کوانتوم بشنود و شگفت زده نشود معنی اش این است که چیزی نفهمیده!!

چند وقتیست که زمزمه ی تولید کامپیوترهای کوآنتومی به گوش میرسد که البته قرار بوده فقط برای پژوهشگران و دانشمندان باشد اما شرکت گوگل قصد دارد برای عموم این کامپیوترها را بسازد. سرعت این کامپیوترها غیر قابل تصور و بسیار زیاد میباشد.

البته من یک تار سیم موس کامپیوتر خودم را که بعد از کلیک بر روی مای کامپیوتر (my computer) باید یه چرت بخوابی و بیدار بشی تازه بالا بیاد به صد تا از این کوآنتوم قرتی ها نمیدم !!!!!!




 

ادامه مطلب ...

آیفون 6 (iPhone 6) لوکس و گران قیمت !!

خوب! آیفون 6 هم معرفی شد و بالاخره پس از مدتها به بازار شایعات پیرامونش پایان داد. در همین راستا شرکتی این مدل از آیفون را با طراحی های ویژه و لوکس روانه بازار کرد تا سهمی از درآمد ها داشته باشد.

من خودم به شخصه با وجود اینکه مدیر سایت (www.techshowclick.ir) هستم و یکی از پردرآمد ترین مدیران سایت های اینترنتی در ایران و خاورمیانه و خاور دور به حساب میآیم آرزو داشتم یکی از این آیفون خوش دست ها را بخرم اما هیچ وقت نشد. از الآن نه ها؟!! از وقتی آیفون یک روانه بازار شد این آرزو را داشتم. نشد دیگه ...  ولی شما مثل من نباشید یکی بندازید زیر دستتان و حالش را ببرید ...




 

ادامه مطلب ...

اسپری فلفل پیشرفته !!

پیشرفته ترین اسپری فلفل قرار است در ماه دسامبر به بازار بیاید تا برای محافظت شخصی از مردم عادی به کار گرفته شود. این اسپری بسیار پیرشفته مجهز به دوربین عکاسی و سیستم اعلام به پلیس میباشد که بعد از فشردن دکمه اسپری همه این کارها را انجام میدهد. البته همانطور که میدانید این اسپری در ایران ممنوع است اما همه  دارند !!!




 

ادامه مطلب ...

پربازدیدترین عکس روزهای اخیر در جهان ...

اول از همه بگویم که این عکس در ادامه مطلب هست پس یسخود دلتان را صابون نزنید و فکر نکنید مفتی مفتی میتوانید همه چیز را گیر بیاوردید. لذا به انگشت سبابه خود فشار بیاورید و دکمه راست موس را بزنید تا حلالتان باشد.

موضوع این عکس هم درباره ترافیک جهانی اینترنت و نقشه آن است که تراکم استفاده از اینترنت را در تمام کشورهای جهان نشان میدهد و میگوید که مثلا در کجا بیشتر از اینترنت استفاده میشود.





ادامه مطلب ...

هک شدن آی کلود اپل و لو رفتن تصاویر خصوصی سلبریتی ها!

تصاویر شخصی و کاملا خصوصی برخی از بازیگران خانم بسیار محترمه ی هالیوود (!) در اینترنت قرار گرفته است و مقصر آن هم آی کلود اپل است!

یک گروه هکری که برخی آن را به من یعنی مدیر سایت (www.techshowclick.ir) نسبت میدهند و میگویند او (یعنی من!!) این کار را انجام داده در حالی که بنده این موضوع را شدیدا تکذیب کرده زیرا هرگز وجدان و کرم هکری ای که در من نهفته شده این اجازه را به من نمیدهد که تصاویر خصوصی خانم هایی به این پاکدامنی را منتشر کنم.




 

ادامه مطلب ...

شاه کلید سه بعدی برای سارقان !!

یک شرکت از خدا بی خبر (!) برنامه ای ساخته که به وسیله آن میتوان شاه کلید ساخت! به این صورت که مثلا دزد محترم فقط کافیست یک سری اطلاعات مانند عکس قفل یا عمق قفل را به برنامه بدهد تا دستگاه کلیدش را درست کند!

این دستگاه احتمالا در محله و پاتوق دزدها برای فروش قرار خواهد گرفت و البته اگر دزدهای محترم خود این دستگاه را ندزدند و بخرند ، این شرکت سود خوبی خواهد کرد ...





ادامه مطلب ...

دامنه ی دات کام (.COM) ای که 3.6 میلیون دلار فروخته شد!

یک شرکت چینی برای سایت خود یک آدرس اینترنتی را 3.5 میلیون دلار خرید تا رکورد بشکند! لازم به ذکر است که دامنه های دات کام بی صاحاب (!!) فراوانی وجود دارند که حتی خودِ شما هم میتوانید آنها را به مبلغی بین 30 تا 50 هزار تومان بخرید. حالا چرا این شرکت گیر داده بود به این دامنه و آن را خرید ما هم نمیدانیم!



 

ادامه مطلب ...