دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

مهاجرت مغز متفکر دوربین های نوکیا به اَپِل ...

آری پاریتین که یکی از خلاقان شرکت نوکیا و طراح دوربین های پیشرفته ی این شرکت بود به اپل رفت تا در آنجا مشغول به کار شود. وی با انقلابی که در دوربین های نوکیا به وجود آورده بود به شهرت رسید و اکنون شرکت قدیمی خود را ترک کرد تا به اپل در زمینه تولید دوربین های با کیفیت تر کمک کند .




ادامه مطلب ...

آیا تب انگری بیردز (پرندگان خشمگین) فروکش کرد؟!

پرندگان انگری بردز که مدت بسیار زیادی از جمله محبو ترین بازی ها به شمار میرفت هم اکنون به نظر میرسد دوران افول خود را طی میکند.

این بازی که در ایران هم کم طرفدار نداشت و از پیراهن بگیرید تا لوازم تحریر و کیف بچه ها عکسش را میشد دید طرفدارانش افت شدیدی کردند اما شرکت تولید کننده این بازی نگران نیست زیرا این تنها یکی از خدماتش بود که درآمد بسیار کمی از این شرکت را تامین میکرد ...



ادامه مطلب ...

عظیم ترین دوربین عکاسی در جهان !! + تصاویر

این دوربین عکاسیِ غول آسا تنها یک ماکت و برای زیبایی نیست! این دوربین که توسط یک عکاس حرفه ای ساخته شده است کار میکند و میتوان با آن عکس گرفت !!! و برای همین لقب بزرگترین دوربین جهان را یدک میکشد ...


 


ادامه مطلب ...

باتری ای که فقط 30 ثانیه طول میکشد تا شارژ شود !

با این باتری دیگر خیالتان راحت خواهد بود زیرا فقط در 30 ثانیه شارژ میشود و به شارژر نزده باید آن را درآورید چون شارز شده است!

این در حالی است که میانگین شارژ باطری های معمولی در گوشی ها حدود یک ساعتُ نیم یا همان 90 دقیقه و یا همان 5400 ثانیه است! با یک حساب سر انگشتی میفهمیم که این باتری 180 بار زودتر از سایر باطری ها شارز خواهد شد و یا به عبارت دیگر شما با زمان شارژ یک باطری معمولی میتوانید 180 عدد از این باطری ها را شارز کامل کنید !!

اوووووففففف ...



 

ادامه مطلب ...

با چشم طبیعی خود و به کمک گوگل زوم کنید + ابزار جاسوسی !!

باز هم شرکت گوگل و باز هم یک امکان دیگر !!

این بار گوگل به سراغ علم پزشکی رفته و لنز هایی را روانه بازار کرده است که انسان ها با چشم طبیعی خود و با استفاده از این لنز میتوانند مانند دوربین به یک تصویر زوم کنند!



 

البته کاربرد دیگر این لنز ها که صدای فعالان حقوق حریم شخصی (ظاهرا شغل جدیدی است!!) را درآورده این است که میتوان با این لنزها جاسوسی کرد و بدون اطلاع طرف مقابل از او جاسوسی کرد.


ادامه مطلب ...

ساخت سریع ترین کارت میکرو اس دی و هارد 6 ترابایتی ...

با افزایش حجم داده ها و نرم افزار ها و ارتقای کیفیت فایل ها ، نیاز به ذخیره سازی آنها هم باید با حافظه های قدرتمند ارضا شود. در همین راستا هاردهایی برای کامپیوترها و کارت های میکرو اس دی برای موبایل ها با سرعت بسیار بالا ساخته شد که مناسب خوره های این تکنولوژی ها میباشد.

این دو نوع حافظه ی موقت سریع ترین های ساخته شده در جهان میباشند و آخرین مدل خود هستند که سرعت خواندن و نوشتن انها بسیار بالا و باور نکردنی است.

 

ادامه مطلب ...

اپل محصولات کارکرده اش را برای بازیافت از شما میگیرد!

زباله های الکترونیکی همیشه از پر دردسر ترین زباله ها بوده زیرا دارای مواد سمی بسیار خطرناکی میباشند که اگر در مواجهه با محیط زندگی انسانها قرار بگیرند میتوانند آثار غیر قابل جبرانی بر جای بگذارند.

البه با توجه به طلا و دیگر فلزات گران بهای دیگری که در قطعات الکترونیکی به کار رفته ، بسیاری این وسایل الکترونیکی را آتش زده و آنها را استخراج میکنند که باید گفت دود حاصل از این کار به شدت سرطان زا میباشد.





اما حالا شرکت اپل تصمیم گرفته که محصولات کارکرده و از کار افتاده ی خود را از طریق فروشگاه های رسمی اش در سراسر دنیا از مرد پس بگیرد و به روش هایی مناسب تر آنها را بازیافت کند تا محیط زیست از آسیب ها مصون بماند.


ادامه مطلب ...