دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

تولد 5 سالگی واتس اپ !

خوب به سلامتی جشن تولد 5 سالگی واتس اپ هم برزگار شد.  به همین مناسبت  یک گزارش کار میکنیم از آمار اعجاب برانگیز این اپ خوشبخت که در ادامه مطلب هست.

همانطور که میدانید این شرکت چندی پیش توسط فیسبوک و آن رئیس معروفش یعنی مارک زاکربرگ با یکّه پیراهن معروف ترش خریداری شد. اما نکته های جالی که در مورد واتس اپ وجود دارد این است که موسسش مثل همه ی آدم پولدارها یک فقیر و مهاجر بوده و بعد از چندین سال که از مهاجرت او و مادرش به آمریکا میگذشت آخرش نتوانست پدرش را بیاورد و پدرش مرد و در ضمن این شرکت فقط 50 کارمند دارد !!




 

ادامه مطلب ...

تنها پیراهن بنیانگذار ثروتمند فیسبوک !!

واقعا باید از این جور آدمها الگو برداری کرد.  شما الان نگاه کنید دختر پسرهای ایرانی ماهی یک دست لباس میخرند و حتی اگه پول نداشته باشند هم حاضرند از چیزهای دیگرشان بزنند اما لباسشان را بخرند. نمونه اش همان پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس که گفته ماهی 15 میلیون تومان لباس میخرد.

اما رئیس فیسبوک که یک جوان با غیرت و گریزپای آمریکاییست (با لحن جواد خیابانی بخوانید!) همیشه ی خدا همین یک دست پیراهن را دارد و فقط همین را میپوشد. اصلا آدم میماند چطوری کثیف نمیشود و یا پاره نمیشود که خوب احتمالا چون خارجی است این پیراهن اینطور است دیگر ...

آقا پیام شما یاد بگیر. یک صدم مارک زاکربرگ هم ثروت نداری اونوقت این همه قمپز در میکنی و لوبز میخونی!




 

ادامه مطلب ...

روش های جدید مایکروسافت برای رقابت با اپل !!

واقعا این رقابت شرکت های بزرگ خیلی جالب و خنده دار است. همه شان میلیارد دلاری دارند میخورند بعد هی میآیند و میخواهند جای هم را بگیرند و در زمینه های دیگر هم پول در بیاورند.

آن وقت ما بدبخت بیچاره ها یک دونه سایت (www.techshowclick.ir) را به زور اداره میکنیم و جرات نمیکنیم برویم وارد حوزه های دیگر مثل سایت تفریحی یا سایت آهنگ یا سایت دخترانه یا فروشگاه عموبقال یا سایت فوتبالی و ... شویم.

واقعا می بینید چقدر کم توقعیم ما؟ اصلا یه وعضی به قول ارسلان قاسمی ...





 

ادامه مطلب ...

کارخانه عظیم سامسونگ در ویتنام !!

سامسونگ که محبویت محصولات گران قیمت و اغلب با کیفیت کم خود را مدیون تبلیغات بی حد خود است حالا قصد دارد یک کارخانه در ویتنام بسازد!

حالا ما به اینکه چرا میخواهد در ویتنام کارخانه بسازد کاری نداریم ولی چیزی که در دلمان مانده و هی میخواهیم بروز بدهیم اما موقعیتش پیش نمیاید را میخواهم اینجا بگویم هرچند که اینجا هم ربطی ندارد به موضوع مورد نطر من!

آخه چقدر تبلیغ؟ واقعا هرجا که میرویم تبلیغ سامسونگ است. میترسم فردا بیایند پشت پیراهن من هم تبلیغ سامسونگ بزنند یا توی دهن ما هم تبلیغ فرو کنند. بابا بسه دیگر ...





 

ادامه مطلب ...

چند چیز راجع به گوگل !!

آیا قبول دارید که امروزه دیگر اینترنت بدون گوگل معنایی ندارد؟ اگر قبول دارید که هیچ اما اگر قبول ندارید همین الان از سایت من بروید بیرون که چشم دیدنتان را ندارم.

شوخی کردم. نروید بیرون. به جایش بروید به ادامه مطلب و دانستنی هایی را راجع به گوگل بخوانید تا شاید به گوگل ایمان آوردید که بزرگترین در اینترنت است و غول است و کلا همه چیز است !!




 

ادامه مطلب ...

پرفروش ترین گوشی تاریخ جهان کدام است؟!!

بله ...   درست خدس زدید! نوکیا 1100 محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی ای است که تا به حال زاده شده و گوشی ای که بتواند این گوشی را بگیرد از مادر زاده نشده!

بنده از همینجا به خودم و همه ی کسانی که هنوز یازده دو صفر دارند و به این گوشی خیانت نکردند تبریک میگویم. هر چند چون پول نداشتم گوشی بهتر نخریدم اما به هر حال بالاخره ما 1100 ای ها مزد زحماتمان را گزفتیم و در صدر جدول لیگ برتر ایران جام خلیج فارس ... چیز. ببخشید. منظورم صدر جدول پرفروش های جهان است. بله. در این صدر ایستادیم ...




 

ادامه مطلب ...

سایت ای بی (EBAY) همبرگر فروشی میکند !!

تا به حال ما میگفتیم فروشگاه عموبقال از شیر مرغ تا جون آدمیزاد دارد. نگو فروشگاه ای بی روی دست ما زده و حتی همبرگر هم میفروشد!!  این فروشگاه البته سالها پیش توسط یک مهاجر ایرانی آمریکایی افتتاح شد و حالا بازار فروش محصولات را در جهان در دست گرفته. 

تعریف از خود نباشد من هم یک مهاجر آمریکایی بودم که به ایران آمدم و سایت (www.techshowclick.ir) را افتتاح کردم اما به نظر میرسد تا به حال هیچ غلطی نتوانستم بکنم که البته بدیهی است !!

چون در ایرانم ...





 

ادامه مطلب ...

گوشی های خم شونده ی ژاپنی !!

یک شرکت ژاپنی گوشی هایی ساخته که خم میشوند! اگر یادتان باشد دوران ابتدایی و آن قدیم ها ما هم خط کش های فلزی ای داشتیم که وقتی میزدیم روی مچ دستمان خم میشند و تبدیل به دستبند میشدند. حالا به نظر میرسد ژاپنی ها هم به ایده دزدی مردم خلاق ایرانی پرداخته اند و این گوشی ها را تولید کردند!

به امید الهی کوفتشان شود ...




 

ادامه مطلب ...