دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

یوتیوب جشن تولد 10 سالگی اش را جشن گرفت.

خوب به سلامتی یوتیوب هم جشن تولد 10 سالگی اش را گرفت و شمع هایش را فوت کرد. راستی آیا میدانستید 96 درصد از شمع های جهان را زنان میخرند؟! البته ربطی به این موضوع نداره و همینجوری گفتم اطلاعات عمومی تون بالا بره. حالا هم که حرف از زنان شد باید بگویم که مادر بنده اگر اینجا بود میگفت: خاک بر سر تو! نگاه کن! یوتیوب 10 سالشه. نصف توئه... اونوقت تو هیچ غلطی نکردی تو زندگیت!

حالا هم که حرف از غلط کردن شد بنده باید عرض کنم که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند! خوب مثل اینکه بحث به آمریکا رسید!!! آمریکا در چهارم جولای 1776 از انگلیس استقلال پیدا کرد!!!!!!!

حالا که بحث رسید به انگلیس...

چرا میزنی؟!... آی.. آه ... اوف...




  ادامه مطلب ...

بچه ها میتوانند با عروسکهایشان حرف بزنند!

ظاهرا عروسکی ساخته شده که با اتصال به اینترنت میتواند با بچه ها حرف بزند! من از همین تریبون (که مجانی نیز میباشد!) اعلام میکنم این عروسک ها ساخته و پرداخته غربی های غرب زده ی توآلت فرنگی ست که میخواهند به کشور ما هجوم فرهنگی ببرند!

این غربی ها به گفته اقای احسان عمادی و به نقل از کتاب موج سوم آلوین تافلر شخصیتشان مانند پوسته تخم مرغ به دیوار کوبیده میشود. تازه این که چیزی نیست! من شنیده ام غربی ها راننده شان سمت راست مینشیند! با این حساب پس کی رانندگی میکند خدا میداند. اصلا اینها همه چیشان چپکی است به قول شیرفرهاد!

لازم به ذکر است ایرانی ها باید فرزند آوری داشته باشند.

پس از این پیام بازرگانی حالا شما را به دیدن ادامه خبر دعوت میکنیم ...




  ادامه مطلب ...

سهام اپل رکورد شکاند!

سهام اپل رکورد شکوند! شده 700 بیلیون دلار که اصلا نمیشود صفرهایش را شمرد. یعنی اگر یک صدم درصد از این پول را میدادند به من ، من چهار تا گوشه ی این مانیتور روبه رویم را میبوسیدم و موس و کیبوردم را آویزان میکردم و پرچم ایران را میگذاشتم روی دوشم و دور اتاق میدویدم و با خواندن این سرود از دنیای نویسنده ی دون پایه ی تک شو کلیک بودن خداحافظی میکردم!

این سرود:

ملی پوشان پیروز باشید! پر همچو گل جاوید باشید. ایران نامت ...

از بچگی دلم میخواست از یک نفر یک چیزی بخرم بعد چک را بزارم جلویش بگویم فقط بگو چند تا بنویسم برات! نمیدانید چه حالی میده. هههععععیییی روزگار...





  ادامه مطلب ...

هک شدن خودروها! چگونه و چطور و چرا؟

این هک هم ماجرایی شده است. حالا که ماشین ها هم کامپیوتری شدند و بدون راننده راه میروند باید منتظر هک ها هم باشیم. مثلا ممکن است طرف ماشینتان را در خیابان هک کند و با آن حرکات بدلکاری انجام دهد یا اصلا همینجوری یهویی برای خنده ماشینتان را از مرز رد کند و ماموران مرزی که به شما هشدار میدهند آقا وایستا وگرنه شلیک میکنم شما کله تان را از ماشین بیاورید بیرون و داد بزنید: آقا دمت گرم شلیک کن! یارو هم فکر میکند مسخره اش میکنید و جای ماشین به شما شلیک میکند و مرحوم میشوید و شناسنامه تان باطل میشود...

طرف چه میدانست شما منظورتان این بود که به لاستیک شلیک کن!




 

ادامه مطلب ...

بزرگترین سرقت هکرها از بانکها!

هکر های یک مبلغ هنگفتی را هک کردند که خیلی زیاد است و همه هنگ کرده اند که چطوری؟! اما ما میگوییم نوش جانشان. از شیر مادر حلال ترشان! پول مغزشان را خوردند دیگر. زدند هک کردند و رفتند...

مثل ما یک نویسنده ی دون پایه ی سایت تک شو کلیک (www.techshowclick.ir) نیستند که مدیر سایت هی بیاید روی سرش غر بزند و آخرش هم روزی هزار تومان بگذارد کف دستش که! هههعععیییی روزگار. الآن اینجا من کنار آتیش نشسته ام و سردم است و نمیتوانم بیشتر از این بنویسم. شما برودید ادامه مطلب و خبر را بخوانید ...




  ادامه مطلب ...

جاسوسان سایت تک شو کلیک: گوگل دارد سیستم پرداخت همراه راه میندازد!

بالاخره پس از اینکه جاسوسان سایت تک شو کلیک  موفق شدند کشف کنند که گوگل در حال ایجاد یک سیستم پرداخت مثل اپل پی است ، گوگلی ها خودشان اعتراف کردند و لو دادند. لازم به ذکر است که این اقدام جاسوسان سایت ما شگفتی جهانیان را در پی داشت.
تیم کوک گفت من وقتی مدیر سایت تک شو کلیک را می بینم یاد جوانی های استیو جابز میفتم! حتی کارمندان اپل گفته اند که پس از انتشار این خبر از سوی سایت تک شو کلیک ، تیم کوک پرچم کشور ایران را روی دوشش گذاشت و دور ساختمان اپل میدوید و این سرود را میخواند:

ایران ، خاک دلیران ، غرش شیران ، ههههییییییی ...




  ادامه مطلب ...

افزایش سرعت گوشی اندروید با این ترفند ها...

آیا سرعت گوشی اندرویدی شما کم است؟ آیا از کندی گوشی های اندرویدی خود غمگین هستید؟ آیا فکر میکنید گوشی شما قدیمی شده؟ میخواهید خودکشی کنید؟ واقعا؟ یعنی در این حد؟ اگه اینطوره بنده مزاحمتون نمیشم و بروید خودکشی کنید زیرا شما مرفهین بدون درد هستید!

خدا وکیلی شما خیلی پر رو هستید! بنده گوشی 1100 نوکیا دارم اینقدر غُر نمیزنم. اونوقت شما... اونوقت شما اندرویدی دارید میحرفید؟ خدا وکیلی خیلی رو دارید. بروید و خجالت بکشید. هر وقت حس کردید گوشی تان خوب نیست من را یادتان بیاید.

در ادامه مطلب چند نکته برای افزایش سرعت اندروید گذاشتیم ولی نه برای شما! چون شما پر رو هستید و مرفه بی درد!!




  ادامه مطلب ...

پردازنده گرافیکی با سرعت 8 گیگ بر ثانیه!

سامسونگ پردازنده ای ساخته که یا علی! یعنی سرعتش خیلی زیاد است و در حد بنز است. این پردازنده 8 گیگ بر ثانیه سرعت دارد. یعنی فکرش را بکنید میشود دو تا دی وی دی یا یک فلش 8 گیگ در یک ثانیه.

البته اگر از این پردازنده ها روی کامپیوتر بنده نصب شود احتمال سکته مغزی وجود دارد چون همانطور که با کامپیوتر بنده آشنایی دارید my computer را تا بالا بیاورد نیم ساعت طول میکشد. الآن که من دارم تایپ میکنم فکر نکنید خیلی راحت است زیرا داداش بنده اون پشت دارد زغال را با بیل میریزد توی کامپیوتر!

البته یک خوبیش این است که دوگانه سوز است و با گازوئیل هم کار میکند!




  ادامه مطلب ...