دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

ارتباط تغییر لوگو با تغییر سیاست شرگت چینی!!

شرکت چینی ZTE  که تولید کننده موبایل است لوگوی خودش را صاف تر کرده و گفته قرار است سیاست این شرکت هم تغییر کند!!

در همین راستا استیو جابز هم از داخل قبر اعلام کرده سیب شرکت اپل باید جایش را با پرتغال عوض کند تا کسی نتواند آن را گاز بزند (چون پوست پرتغال تلخ است!) و سیاست شرکت اپل هم از این پس به بسته تر تر تر شدن این شرکت و محدود تر تر تر شدن امکانات گوشی اپل تغییر خواهد کرد.

آخه لوگو چه ربطی به سیاست شرکت داره؟!



 

 


شرکت چینی ZTE که نام خود را در لیست بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌همراه جهان جا داده است لوگوی خود را تغییر داد و اعلام که فلسفه وجود این شرکت هم عوض شده است.
 برند جدید ZTE به گونه‌ای سیاست‌گذاری شده است که طی آن بر مرکز نوآوری‌های شرکت موسوم به M-ICT تاکید بیشتری می‌شود و قرار است.
لوگوی جدید شرکت ZTE نسبت به قبل صاف‌تر طراحی شده است که به گفته مدیران آن، فلسفه جدید این شرکت یعنی جالب-سبز-باز را نمایان می‌کند.
شرکت ZTE با ایجاد این تغییرات اعلام کرده است که در آینده نزدیک محصولات پویاتر، جوان‌پسندتر و سازگارتر با نیاز کاربران را روانه بازار می‌کند و قرار است کلیه تولیدات این شرکت چینی برپایه منابع پایدار و سازگار با محیط زیست عرضه شود.
شرکت ZTE بر پایه فلسفه سه‌گانه جدید خود همچنین اعلام کرده است که با فکر بازتر، همکاری‌های گسترده‌تری با دیگر شرکت‌های بین‌المللی انجام می‌دهد تا محصولات بهتری را به دست کاربران جهانی برساند.
این شرکت چینی روز دوشنبه ۵ ژانویه ۲۰۱۵ یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ در نمایشگاه CES برگزار می‌کند و در نظر دارد نسل جدید محصولات خود را در این اتفاق به نمایش بگذارد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد