دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

کروم 6 با فزایش 3 برابری جاوا اسکریپت ارائه شد ! + لینک دانلود نسخه های مختلف

شرکت گوگل مرورگر خود کروم را با کمی تغییرات و افزایش سرعت جاوا اسکریپت آن تا 3 برابر راهی دنیای اینترنت کرد تا با سایر مرورگر های دیگر مانند موزیلا ، اپرا و اینترنت اکسپلورر به رقابت بپردازد.



در ادامه مطلب توضیحاتی راجع به تغییرات انجام گرفته در این ورژن کروم ، تصویری از فضای داخلی و همچنین لینک دانلود آن وجود دارد ...

 

ادامه مطلب ...

عکسی که 37 سال پیش استیو جابز از اولین محصول اپل گرفت !! + دانلود فایل word مطلب ...

شاید کسی حتی خود استیو جابز هم فکر این را نمیکرد که سالها پس از گرفتن این عکسها محصولات شرکتش تا این حد بین مردم محبوب شود و برای خرید آنها صف بسته شود. محصولی که در ابتدا توسط وزنیاک در اتاق خواب استیو جابز ساخته شد.




میتوان گفت این تصاویر ساده که شخصا توسط استیو جابز گرفته شده همان سیبی است که او سالها پیش در گاراژ خانه اش گاز زد !!

 

ادامه مطلب ...

زنی که صاحب صدای siri در دستیار هوشمند ios اپل است + عکس + دانلود فایل word مطلب ...

siri در آیفون یک اپلیکیشن است که میتوان با آن بحث و گفت و گو کرد! این سیستم بسیار هوشمند میباشد و جوابهای معقولانه ای به شما میدهد.



اما این سیستم هوشمند پاسخگویی توسط زنی که عکسش را در بالا میبینید صداگذاری شده است. این زن چندی پیش با cnn مصاحبه کرده که در ادامه مطلب بخوانید.

 

ادامه مطلب ...

سیستم تشخیص اثر انگشت آیفون 5S توسط هکرها دور زده شد !

اپل به سیستم تشخیص اثر انگشت خود میبالید و از لحاظ امنیتی آن را غیر قابل نفوذ میدانست اما یک گروه هکر با استفاده از روشی ابداعی به نوعی این سیستم را دور زدند.

هر چند روش این هکرها برای هک کردن سیستم اثر انگشت گوشی آیفون بسیار سخت و زمان بر میباشد و حتی به نوعی میتوان گفت غیر ممکن اما قطعا این روش میتواند هوشمند بودن سیستم اثر انگشت این شرکت را زیر سوال ببرد!

 

ادامه مطلب ...

فیسبوک شهرک ساخت! + تصاویر + دانلود فایل word مطلب ...

شرکت فیسبوک برای کارکنان خود یک شهرک ساخته تا بدون احتیاج به خارج شدن از محل کار و بدون هیچ دغدغه ای ، کارمندانش با خیال راحت به کار خود برسند.



این ایده که توسط مارک زاکربرگ - رئیس و بنیانگذار فیسبوک - عملی شده دارای امکانات بسیاری از جمله سالن آرایش، سالن لباسشویی، سالن دوچرخه و ... است.

 

ادامه مطلب ...

آیا گوگل در مالزی هک شد؟

در تاریخ 18 مهرماه سال 1392 هجری شمسی ، اگر در کشور مالزی بودید و میخواستید سایت گوگل ( با دامنه مالزی ) را باز کنید صفحه زیر باز میشد که در آن اطلاعیه ای با موضوع هک شدن سایت گوگل در این کشور مواجه میشدید.






اما آیا واقعا این اتفاق افتاده است و این غول بزرگ فناوری در سراسر دنیا به همین راحتی تسلیم هکرها شده و قافیه را باخته است؟ اگر اینطور بوده باشد امنیت این شرکت زیر سوال میرفت اما موضوع چیز دیگریست ...

 

ادامه مطلب ...

چه سایتهایی در چه کشورهایی پربازدید هستند؟ + عکس نقشه + دانلود فایل word مطلب ...

امروزه استفاده از اینترنت همه گیر شده است و غولهای اینترنت هم هر کدام پی کسب رتبه ای بهتر در کشورهای مختلف جهان هستند که به نظر میرسد گوگل در این امر موفق تر بوده است.




در این نقشه رنگ گوگل قرمز، رنگ فیس بوک آبی، رنگ یاهو بنفش و رنگ بایدو سبز انتخاب شده است




در نقشه ای که از محبوبیت سایتها در کشورهای مختلف جهان گرفته شده به نظر میرسد گوگل محبوبترین سایت در جهان است و پس از آن هم فیسبوک قرار دارد.

 

ادامه مطلب ...

بیل گیتس: کلید ترکیبی Ctrl + Alt+ Delete‌ یک اشتباه محض بود ! + دانلود فایل word مطلب ...

قطعا کسانی که از ویندوز استفاده میکنند تا به حال حتی اگر برای یک بار هم که شده از کلیدهای ترکیبی Ctrl + Alt+ Delete استفاده کرده اند. این کلیدهای ترکیبی در مواقعی کاربرد دارد که سیستم به اصطلاح هنگ میکند!

اما بیل گیتس معتقد است: ساخت همچین کلید ترکیبی کاملا اشتباه بود زیرا میتوانستیم تنها از یک کلید برای این کار استفاده کنیم! در واقع این کلید های ترکیبی خاطره انگیز (!) برای کاربران پی سی از خواسته شرکت (بخوانید غول!) بیل گیتس خارج بوده.

 

ادامه مطلب ...