دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

کروم 6 با فزایش 3 برابری جاوا اسکریپت ارائه شد ! + لینک دانلود نسخه های مختلف

شرکت گوگل مرورگر خود کروم را با کمی تغییرات و افزایش سرعت جاوا اسکریپت آن تا 3 برابر راهی دنیای اینترنت کرد تا با سایر مرورگر های دیگر مانند موزیلا ، اپرا و اینترنت اکسپلورر به رقابت بپردازد.



در ادامه مطلب توضیحاتی راجع به تغییرات انجام گرفته در این ورژن کروم ، تصویری از فضای داخلی و همچنین لینک دانلود آن وجود دارد ...

 

 





شرکت گوگل اعلام کرد که با تغییرات و بهینه سازی موتور جاوا اسکریپت کروم ، سرعت این مرورگر تا ۳ برابر افزایش یافته است.

مدیر محصولات کروم برایان راکوسکی در این باره گفت:”اخرین نسخه و تکرار از مرورگر کروم به نحو قابل توجهی سریع‌تر و کارآمد‌تر از نسخه‌های قبلی است و تا ۳ برابر عملکرد جاوا اسکریپت در مقایسه با نسخه‌های قبلی افزایش داشته است  و ما همچنان در حال کار بر روی سادگی کروم نیز هستیم و نیز می‌خواهیم که  آنرا ساده‌تر و کاربر دوست تر برای یوزرهای خود بکنیم.



او در ادامه گفت:” ما دو منوی کروم را در یک منو تلفیق کردیم  و جای بعضی از دکمه‌ها را عوض کرده و حتی محل آدرس بار و Omnibox را جمع و جورتر وتمیز تر نیز کردیم و طرح رنگ مرورگر را هم تغییر دادیم تا چشمان کاربر راحت‌تر باشد”

راکوسکی همچنین تصریح کرد که گوگل در حال کار سخت بر روی کروم است و ما می‌خواهیم که کروم را با استفاده از قابلیتهای گرافیکی سخت افزار رایانه بازهم افزایش سرعت داده و به این مرورگر بدون افت سرعت قابلیتهای جلوه های گرافیکی نیز ببخشیم”.


از دیگر مشخصه های اضافه شده به این نسخه از مرورگر کروم می‌توان به پشتیبانی کامل از اسناد PDF  و پشتیبانی از ویدیوهای V8/WebM نیز اشاره کرد.



لینک دانلود در وب سایت کروم (در داخل ایران قابل دسترس نیست)

لینک دانلود در وب سایت خارجی سافت پدیا (نسخه های مختلف کروم)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد