دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

نبرد اینترنتی داعش با گروه هکری Anonymous آغاز شد!

یک گروه هکری با نقاب رفتند جلوی دوربین و به داعشی ها گفتند ما شما را پیدا میکنیم و میکشیمتان! البته هنوز هویت این گروه فاش نشده است لذا بنده یعنی مدیر سایت تک شو کلیک (www.techshowclick.ir) به این دلیل که از بچگی هر اتفاقی میفتاد میانداختند گردن من و همچنین بنده از قدیم دوست داشتم برای یک بار هم که شده مثل القاعده و اینا بگویم که مسئولیت این اقدام را به عهده گرفتم پس مسئولیت این گروه هکری را بنده به عهده میگیرم و تمام خرابکاری های احتمالی شان با من!




 

 



شاخه بلژیکی گروه هکری ناشناس از اعلان جنگ خود علیه گروه های تروریستی داعش و القاعده خبر داده است. علت این کار انتقام گیری از حملات مرگبار این گروه ها در فرانسه اعلام شده است.
 در ویدیویی که توسط این گروه در یوتیوب آپلود شده است، یکی از اعضای فرانسه زبان گروه هکری یاد شده که با نقاب در برابر دوربین نشسته است می گوید: ما رد شما را می گیریم و تک تک شما را تا آخر به زیر می کشیم. ما شما را خواهیم کشت.

اعضای گروه هکری ناشناس برای مقابله با تروریست های القاعده و داعش پیکاری موسوم به عملیات شارلی ابدو یا را آغاز کرده و می گویند آن را به طور جدی پیگیری خواهند کرد.
در بخش دیگری از این ویدیو تصریح شده است: شما به خود اجازه دادید تا افراد بی گناه را بکشید. بنابراین ما مرگ آنان را تلافی می کنیم. ما اجازه نمی دهیم حماقت شما باعث مرگ آزادی های ما و آزادی بیان ما شود. ما به شما هشدار داده ایم. در انتظار نابودی خودتان باشید.

فردی که در این ویدیو سخن می‌گوید می‌افزاید: این گروه علیه شما تروریست ها اعلام جنگ می کند. ما فراموش نمی کنیم و نمی بخشیم. القاعده و داعش باید از ما بترسید.
گفتنی است به دنبال حملات گسترده تروریستی به دفتر مجله فکاهی شارلی ابدو و سپس گروگان گیری‌های متعدد در این کشور که به مرگ مجموعا بیست نفر منجر شد، گروه تروریستی داعش مسئولیت حملات یاد شده را بر عهده گرفت و تهدید کرد که در مرحله بعدی آمریکا و بریتانیا را هدف قرار خواهد داد.








هکرهای گروه ناشناس تهدیدات خود علیه گروه داعش را عملی کرده و یکی از سایت‌های فرانسوی زبان وابسته به گروه یاد شده را برای یک ساعت از دسترس خارج کردند.
 این هکرها روز گذشته اعلام کردند در واکنش به حمله تروریست‌های داعش به دفتر نشریه شارلی ابدو و گروگان گیری‌های زنجیره‌ای در فرانسه قصد دارند سایت‌های وابسته به داعش را مورد حملات سایبری قرار دهند.
گروه هکری ناشناس یا Anonymous عملیاتی موسوم به OpCharlieHebdo را از روز گذشته به اجرا گذاشته تا به منافع تروریست‌های داعش در فضای مجازی حمله کند.
این حمله با انتشار ویدیویی در این مورد در سایت یوتیوب رسما آغاز شد.

حال مشخص شده که این هکرها با اجرای حمله موسوم به DOS و ایجاد ترافیک فراوان بر روی یکی از وب سایت‌های وابسته به این گروه موسوم به انصار الحق توانسته‌اند آن را برای یک ساعت از دسترس خارج کنند.
سایت یاد شده در حال حاضر به حالت عادی برگشته است.
سایت انصارالحق دو سالی است که به طرفداری از تروریست‌های داعش در حال فعالیت است و بخش اصلی آن یک فوروم یا مجمع آنلاین است که به بحث و تبادل نظر میان اعضا به زبان فرانسوی اختصاص دارد.
این اولین بار نیست که برخی هکرها علیه تروریست‌های داعش در فضای مجازی وارد عمل می‌شوند.

در تابستان سال گذشته هم برخی هکرهای وابسته به گروه ناشناس چند سایت آنلاین داعش را برای مدتی از دسترس خارج کرده بودند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد