دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

کامپیوتر جدید اینتل اندازه دکمه پیراهن است!!

اینی که در عکس می بینید یک ریزپردازنده است که باطری هم دارد! یعنی اگر باتری نداشت اندازه چشم مگس میشُد! شرکت اینتل که خوراکش ساخت ریزپردازنده است (بله! کارمنداش هم صبحانه ریزپردازنده میخورند!) این کامپیوتر را ساخته.

این محصول کاربردهای زیادی دارد مثل استفاده به عنوان دکمه لباس برای کسانی که فحش خورشان زیاد است (بالای 100 فحش در دقیقه!) تا با استفاده از این پردازنده ها به مغزشان کمک کنند و فحش ها را پردازش کنند...

مثلا مامورهای سر چهارراه که تجربه نشان داده واقعا فحش خور بالایی دارند!




 

 


این فناوری جدید که در نمایشگاه نوآوری های صنعت الکترونیک در لاس وگاس رونمایی شده تازه ترین نوآوری رایانه ای جهان در زمینه گجت های پوشیدنی محسوب می شود.
 این ریزرایانه که Curie نام دارد در جریان برگزاری سخنرانی برایان کرزانیچ مدیرعامل شرکت اینتل در نمایشگاه نوآوری های صنعت الکترونیک لاس وگاس به دنیا معرفی شد.
بدون شک رونمایی از این ایده خلاقانه نشان از آن دارد که سازندگان سخت افزارها در سراسر جهان به تولید تجهیزات پوشیدنی از هر نوع علاقمند هستند. از آن گذشته این حرکت جدید را می توان زنگ خطری برای فناوری هایی دانست که از نظر بسیاری از کاربران ابعاد و اندازه جالب توجه و دلنشینی ندارند، از جمله ساعتهای مچی و عینک های هوشمند.
فناوری جدید اینتل دربرگیرنده رادیوی بلوتوثی است که با سطح پایینی از انرژی کار می کند. همچنین از حسگرهای حرکتی و تجهیزاتی برای تشخیص فعالیتهای مختلف فیزیکی در این دستگاه جدید استفاده شده است.
به گفته مدیرعامل اینتل، ریزرایانه جدید این شرکت با استفاده از باتری کوچکی به اندازه یک سکه کار می کند که طول عمر قابل توجهی دارد. او همچنین خبر داد که از نیمه دوم سال ۲۰۱۵ این فناوری جدید روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
اینگونه به نظر می رسد که ریزرایانه جدید اینتل حتی خیلی کوچکتر از ریزرایانه قبلی اینتل به نام Edison باشد. این ریزرایانه که به اندازه یک تمبر پستی است سال گذشته توسط کرزانیچ و در نمایشگاه CES ۲۰۱۴ به دنیا معرفی شده بود.



نظرات 1 + ارسال نظر
adarbar جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 18:44

ممنون

به خاطر چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد