دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

افزایش فروش گوشی های ایسوس.

چند سال پیش همه ایرانسل را مسخره میکردند و میگفتند دمپایی کهنه میگیریم سیم کارت ایرانسل میدیم . حالا هم این مورد برای گوشی های هوشمند پیش آمده و همه شرکت ها دارند گوشی هوشمند تولید میکنند.

خدا را چه دیدید شاید فردا ما هم یک گوشی هوشمند تک شو کلیک وان روانه بازار کردیم تا برند خودمان را داشته باشیم !!




 

 


شرکت ایسوس که به‌تازگی وارد بازار رقابت در رده تلفن‌های همراه هوشمند شده است قصد دارد تا سال نوی میلادی را به سال بسیار موفقی برای خود تبدیل کند و به همین منظور نیز مسئولان این شرکت برنامه‌ریزی مدیریتی خود را در این سطح برای رسیدن به فروش ۱۵ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند قرار داده‌اند.
 ایسوس در سال گذشته میلادی با معرفی و عرضه مدل‌های سری زن‌ فون توانست به خوبی توجه خریداران و رسانه‌ها را با رویکردی مثبت نسبت به خود جلب کند و به همین ترتیب نیز این شرکت برنامه‌ریزی کرده است که مدل‌های این گوشی در سال جاری میلادی به فروش ۱۵ میلیون دستگاه تنها در بازار چین برسند.
البته در این میان دستگاه جدید این شرکت یعنی مدل X002، نیز در معادلات دخیل خواهد بود ولی بار اصلی بر دوش مدل‌های جا افتاده زن فون ۴، زن فون ۵ و زن فون ۶ خواهد بود و X002 بیشتر باید سال ۲۰۱۵ را برای تطبیق با بازار سپری کند.



تلفن همراه X002 نخستین مدل همراه هوشمند عرضه شده توسط ایسوس خواهد بود که به فناوری اتصال به شبکه‌های LTE مجهز خواهد بود و به همین دلیل نیز طبقه‌بندی آن در یک رده مشابه با سری زن فون ممکن نخواهد بود ولی این تلفن همراه ممکن است بتواند به موفقیت مناسبی در بازار فروش نیز دست پیدا کند.
جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز مدل‌های زن فون موفق به کسب فروش ۸ میلیون دستگاه شدند که از نظر آماری برای این مدل یک موفقیت محسوب می‌شود.
مسئولان ایسوس قصد دارند تا بخش تلفن همراه هوشمند خود را که ارزش آن دو تا ۳ میلیارد دلار برآورد می‌شود را به موفقیت بالاتری رسانده در بازار جهانی رقم ۴۰ میلیون دستگاه را هدف قرار داده‌اند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد