دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

رفتن جوانان و آمدن بزرگسالان به فیسبوک یا آمدن بزرگسالان و رفتن جوانان؟!

والا قدیم اینجوری نبود! قدیم هر کار بزرگترها میکردن کوچیکترها هم تقلید میکردن ولی الآن مثل اینکه برعکس شده!  تو فیسبوک از دایی بگیر تا خاله و پدربزرگ و ... هستند! یه چیزی میخوام بگم به جان خودم راست میگم. این تن بمیره. گفتم به خدا ها!

طرف تو خیابون با دوستاش داشت صحبت میکرد یه بچه دو سه ساله هم بغلش بود. داشتن راجع به فیسبوک گپ میزدن. بعد همون یارویی که بغلش بچه بود گفت: من از توی بیمارستان با یکی از دوستام هماهنگ کرده بودم همینکه بچه به دنیا اومد واسه دوستم سریع زنگ زدم واسه بچه م اکانت فیسبوک ساخت!!!!!

یعنی تا این حد ...

خوب نکن برادر! نکن خواهر! وقتی تو تو فیسبوکی دیگه بچه چرا بیاد؟




  


گزارش منتشر شده از سوی مرکز iStrategyLabs نشان می‌دهد که از ژانویه ۲۰۱۴ به بعد سرمایه‌گذاران تمایل کمتری به حضور در فیس‌بوک دارند و جوانان هم دسته‌دسته این شبکه اجتماعی را ترک می‌کنند.
 مرکز Frank N. Magid نیز در گزارش مجزا توضیح نشان داده است که محبوبیت فیس‌بوک برای جوانان به پایان رسیده و تعداد این گروه از افراد در بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی به طول کاملا جدی کم شده است.
طبق آمار به‌دست آمده در سال ۲۰۱۴ میلادی ۸۸ درصد از نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله آمریکایی عضو این شبکه اجتماعی بودند که این رقم در سال ۲۰۱۳ میلادی ۹۴ درصد و در سال قبل از آن هم ۹۵ درصد گزارش شده بود.
در ژوئن ۲۰۱۴ گفته شده بود که ۶ درصد از جوانانی که عضو فیس‌بوک هستند این شبکه اجتماعی را کنار گذاشته‌اند و در حالی که این آمار نزولی همچنان ادامه دارد، این مسئله می‌تواند نگرانی‌های فراوانی را برای فیس‌بوک به همراه داشته باشد.

 





مرکز Magid اعلام کرده است که در دوره زمانی مشابه ۴۸ درصد افراد با گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال در توئیتر عضو بوده‌اند که این رقم در سال ۲۰۱۳ میلادی ۴۶ درصد گزارش شده بود.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است جوانان تمایل کمتری به حضور در فیس‌بوک داشته باشند، پایین بودن ایمنی در این شبکه اجتماعی است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد