ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
یعنی این گوگل رسما ما را خر فرض کرده و بعد با استفاده از قضیه حمار (هندسه سوم دبیرستان) این فرض را به اثبات رسانده است!!
یعنی چی آخه دیگه پیج رنک را آپدیت نمیکنیم؟ حداقل میخواستی اینکار را نکنی زودتر میگفتی؟ احمق ، بیشعور ، گاو ...
برای دوستانی که نمیدانند موضوع چیست بگویم که گوگل هر سه ماه به سایت ها و وبلاگها رتبه جدیدی (از یک تا ده) میداد که هر سایتی رتبه بالاتری میگرفت در نتایج جستجوی گوگل بالاتر نمایش داده میشد ولی الان این آقا بعد از یک سال میگوید دیگر آپدیت نمیکنیم!!
پیجرنک (PageRank) گوگل دیگر بهروز نمیشود.
پیجرنک یا رتبه صفحه، امتیازی است که گوگل برای هر صفحه وب قائل است.
پیجرنک عددی از صفر تا ده است که گوگل با تجزیه و تحلیل فاکتورهای مختلف موجود در یک سایت، رتبهای را به آن اختصاص میدهد.
هر چه این رتبه به عدد ده نزدیکتر باشد، به این معناست که آن سایت از دید گوگل ارزش بیشتری دارد و در صفحه نتایج جستوجوها نیز جایگاه بالاتری به خود اختصاص میدهد.
با این حال، قرار است این معیار رتبهبندی وبسایتها برای همیشه به تاریخ بپیوندد.
از آخرین بهروزآوری پیجرنک بیش از یک سال میگذرد و از آن زمان تاکنون این ابزار آپدیت نشده است.
یکی از مدیران گوگل به نام جان مولر (John Mueller) گفته ما قصد نداریم پیجرنک را بهروز کنیم، حداقل در Toolbar PageRank.
وی افزود صاحبان سایتها و دستاندرکاران عرصه سئو باید استفاده از پیجرنک و لینک را به عنوان معیار رتبهبندی متوقف کنند.
پیشتر نیز یکی از کارکنان گوگل به نام Susan Moskwa گفته بود افراد به جای تمرکز بر PageRank، از فاکتورهایی همچون نرخ تبدیل (Conversion Rate)، میزان پسزدگی (Bounce rate) و نرخ کلیکخوری (clickthrough rate) استفاده کنند.