دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

چاپ بی سیم تصاویر داخل گوشی هوشمند به روشی عجیب !!

این دستگاه خلاقانه و فوق العاده جالب و عجیب و باورنکردنی و حیرت انگیز و خارق العاده (واژه نبود دیگه؟!)، بدون اینکه از فناوری های بی سیم گوشی شما مانند وای فای ، بلوتوث ، ان اف سی ، اینفرد و ... استفاده کند میتواند به صورت بی سیم عکس های داخل گوشی تارن را در کاغذ هایی کوچک چاپ کند!

حالا فکر میکنید چطوری این کار را میکند؟

شاخ درآوردید، نه؟

اگه گفتین چطوری؟!

یه نگاه به عکس زیر بیندازید میفهمید و اگر نفهمیدید بروید ادامه مطلب و توضیح را بخوانید و اگر باز هم نفهمیدید بروید در قسمت معلولان ذهنی سازمان بهزیستی ثبت نام کنید !!




 

 




شرکت Kickstarter موفق به ساخت دستگاه جدیدی شده است که از فناوری پولاروید استفاده می‌کند و قادر است به صورت بی‌سیم تصاویر موجود در گوشی‌های هوشمند را چاپ کند.
 این دستگاه کوچک SnapJet نام دارد و برای آنکه عکس‌های موجود در گوشی را به صورت بی‌سیم روی کاغذ چاپ کند، به هیچ گونه ابزار کاربردی مازاد نیاز ندارد و البته شرکت سازنده برای راحتی کاربران یک ابزار کاربردی رایگان هم عرضه کرده است.

در این اتفاق از هیچ گونه سیم استفاده نمی‌شود، فناوری بی‌سیم Wi-Fi مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، سیستم کوتاه‌بورد NFC به کار نمی‌رود و البته فناوری ارتباطی بلوتوث هم فعال نمی‌شود و بدون به‌کارگیری هیچ یک از این قابلیت‌ها کاربران با هر مدل گوشی هوشمندی که دارند می‌توانند عکس‌های مورد نظر خود را به صورت بی‌سیم چاپ کنند.
دستگاه SnapJet یک اسکنر و چاپگر هوشمند و همه‌کاره محسوب می‌شود و کاربران برای استفاده از آن باید عکس مورد نظر خود را روی نمایشگر گوشی باز کنند و سپس نمایشگر را روی صفحه این دستگاه قرار دهند.

 



در این حالت SnapJet عکس مربوطه را اسکن می‌کند و سپس آن را روی کاغذهای Polaroid ۳۰۰ و Fujifilm Instax با کیفیت ۱۲۰۰ dpi چاپ می‌کند.
کارشناسان می‌گویند این نخستین فناوری در جهان محسوب می‌شود که بدون هرگونه ابزار کاربردی و فناوری‌های بی‌سیم می‌تواند تصاویر و اطلاعات موجود در گوشی هوشمند را روی کاغذ چاپ کند و البته کیفیت تصاویر چاپ شده بالاتر از ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ مربع است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد