دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

ناخن تکنولوژیکی برای موبایل !!

این هم یک ناخن که وقتی یک نفر تماس گرفت یا پیامک زد یا ... روشن میشود. یک عدد چراغ ال ای دی کوچک به عنوان سنگ ناخن به کار رفته که این کار را انجام میدهد.

احتمالا در آینده شاهد این هستیم که مثلا هر وقت یکی تماس گرفت و ما نخواستیم جواب دهیم گوشی تلفن دو تا پس گردنی بهمان میزند تا جواب دهیم یا شاید مثلا دادُ بیداد کند و جلوی درُ همسایه آبرویمان را ببرد و فحش های رکیک بدهد.

تکنولوژی است دیگر ...

خدا را چه دیدید؟!



 

 


یک شرکت ژاپنی ناخن مصنوعی ساخته است که در صورت تماس تلفنی کاربر، می درخشد.
 این ناخن مصنوعی به تلفن هوشمند کاربر متصل می شود.
برای استفاده از این ناخن های درخشنده فقط کافی است یک تلفن هوشمند بر پایه سیستم عامل اندروید داشته باشید.
شرکت ژاپنی "تاکارا تومی آرتس" با استفاده از محبوبیت هنر مانیکور (چسباندن سنگ های کوچک بر روی ناخن)، یک چسب میکرویی LED ساخته است.
در این ناخن از فناوری موسوم به ارتباط میدان نزدیک استفاده شده است و هر گاه این ناخن در نزدیکی تلفن هوشمند، تبلت، کنترل کننده های بازی های ویدیویی قرار بگیرد می درخشد.
در این فناوری، میزان اندکی برق در مسافت کوتاه برای ارتباط با تلفن هوشمند انتقال می یابد.
هرگاه کاربر از کارت پول الکترونیک نیز استفاده کند این ناخن مصنوعی می درخشد.
این محصول قرار است هفته آینده به بازار های ژاپن عرضه شود؛ بسته ای که شامل ۱۶ عدد ناخن مصنوعی است که یکی از آنها دارای چراغ LED است.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهمان پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 11:46 http://vaico.mihanblog.com

باسلام

پرهام جان، دوست داری با هم یه همکاری داشته باشیم!؟

همکاری من و تو اینجوریه من لینک (آدرس) وبلاگ شما رو میزارم شما هم مال من رو..

لطفا اگه تمایل دارید همکاری کنیم وبلاگ من رو با مشخصات زیر توی وبلاگتون بزارید

بعد بهم خبر بدید تا من هم وبلاگ شما رو بزارم

پیشاپیش از همکاریتون تشکر میکنم



عنوان:

دانلود آهنگ جدید


آدرس:

http://vaico.mihanblog.com

نه! دوست ندارم همکاری کنم ...
هار هار هار

بازار الکترونیکی پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 12:10 http://e-bazar.blogsky.com

سلام و خسته نباشید
حضور شما در وبلاگمان را افتخار خود میدانیم
منتظر حضورتان هستیم

دروغ میگی!
الکی میخوای تبلیغ کنی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد