دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

تلفن همگانی های نیویورک اینترنت دارند!!

تلفن های همگانی در کشور ما کارتهایمان را قورت میدهند و نوش جان میکنند و یا میشکنند اما تلفن های همگانی نیویورک اینترنت دارند!

یک دوستی حرف قشنگی میزد. میگفت اگر آنها دارند زندگی میکنند پس ما الان دقیقا داریم چه غلطی میکنیم؟!





 

 


بر اساس این طرح که بخشی از پروژه «لینک ان وای سی» است، این ایستگاه های اینترنتی سه متر طول و ۳۰ سانتی متر عرض خواهند داشت.
سرعت اینترنت این ایستگاه ها ۲۰ بار بیشتر از سرعت اینترنت منازل خواهد بود و در مجموع، ۲۵۰ دستگاه می توانند از خدمات این کیوسک ها در شعاع ۴۵ متری استفاده کنند.
این ایستگاه ها همچنین برای شارژ دستگاه ها، دسترسی به خدمات شهری و خط امداد، نقشه های تعاملی و بالاخره برای تلفن به منزل بطور رایگان مورد استفاده قرار گیرند.
به این ترتیب مردم نیویورک علاوه بر برخورداری از اینترنت رایگان می توانند پس از اتصال به این شبکه های وای-فای، تماس تلفنی رایگان به سرویس فوریت های ۹۱۱ و تماس داخل شهری برقرار کنند. پس از اتصال به این شبکه های وای فای، امکان دسترسی به برخی از سرویس های شهری و موقعیت یابی نیز میسر می شود.
۱۰ هزار کیوسک در شهر نیویورک قرار داده خواهد شد و انتظار می رود که در طول ۱۲ سال، در نتیجه تبلیغات در این کیوسک ها، ۵۰۰ میلیون دلار درآمد به صندوق شهر سرازیر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد