دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

روش های جدید مایکروسافت برای رقابت با اپل !!

واقعا این رقابت شرکت های بزرگ خیلی جالب و خنده دار است. همه شان میلیارد دلاری دارند میخورند بعد هی میآیند و میخواهند جای هم را بگیرند و در زمینه های دیگر هم پول در بیاورند.

آن وقت ما بدبخت بیچاره ها یک دونه سایت (www.techshowclick.ir) را به زور اداره میکنیم و جرات نمیکنیم برویم وارد حوزه های دیگر مثل سایت تفریحی یا سایت آهنگ یا سایت دخترانه یا فروشگاه عموبقال یا سایت فوتبالی و ... شویم.

واقعا می بینید چقدر کم توقعیم ما؟ اصلا یه وعضی به قول ارسلان قاسمی ...





 

 



شرکت مایکروسافت با اتخاذ تدابیر جدیدی تلاش می‌کند تا کاربران سیستمهای عامل‌ تلفن همراه شرکت‌های رقیب را به استفاده از محصولات خود ترغیب کند.
 مایکروسافت در اطلاعیه خود تصریح کرده است که نرم افزار آفیس خود را برای کاربران تلفن‌های همراه شرکت‌های رقیب یعنی شرکتهای گوگل و اپل به طور رایگان در اختیار قرار می دهد.
بر اساس اعلام این غول فناوری اطلاعات، از این پس کاربران سیستمهای عامل اپل و اندروید می توانند بدون ثبت نام از اپلیکیشن‌های این شرکت برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده کنند.
تصمیم جدید شرکت مایکروسافت شامل استفاده رایگان از نرم افزار وورد (Word) و اکسل نیز می‌شود و کاربران می‌توانند به طور رایگان از این نرم افزار استفاده کنند.
 شرکت مایکروسافت اوایل سال جاری میلادی نرم افزار آفیس خود را برای تلفن‌های همراه به بازار عرضه کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد