دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

مقایسه هوش مصنوعی با شیطان !!

واقعا به این میگویند مرد !
چرا؟

چون برای اینکه زیرا!

خوب به خاطر اینکه با وجود اینکه خودش مدیر یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه هوش مصنوعی است هشدار داده که هوش مصنوعی مانند شیطان میماند و نباید در این زمینه انسان بسیار زیاد پیشرفت کند و همینقدر بسه دیگه.

یادم رفت بگویم این مرد اسمش الون ماسک است و خداییش راست میگوید.

یعنی فکر کنید یه روزی ربات ها هوشمندتر از انسان ها بشن. اونوقت چی میشه؟ دیگه همه انسانها بیکار میشن و حکمران جهان روبات ها خواهند بود !!




 

 


الون ماسک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مدیران جهان درزمینهٔ نوآوری شناخته می‌شود ولی این موضوع موجب نشده است تا این فرد ترس خود از آینده هوش مصنوعی را پنهان کند.
یو در یک مراسم ویژه الون ماسک در سخنان خود درباره آینده هوش مصنوعی، این موضوع را به‌مانند احضار کردن شیاطین دانست.

 الون ماسک که مدیریت شرکت‌های بزرگی مانند تسلا موتورز (بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌های برقی نیمه‌هوشمند) و اسپیس اکس(شرکت تحقیقاتی و عملیاتی فضایی که قرارداد تاکسی فضایی را نیز به‌تازگی به دست آورده است) را بر عهده دارد معتقد است که بشر با پیشرفت در هوش مصنوعی به آینده خود خیانت خواهد کرد و شیطان را به زندگی خود راه خواهد داد.




الون ماسک که در مراسم صدسالگی شرکت بزرگ ام آی تی سخن می‌گفت درباره آینده هوش مصنوعی به دولت‌ها هشدار داد و گفت امیدوار است که دولت‌ها بتوانند این پدیده را کنترل کنند و از وقوع رخدادهایی مانند فیلم‌های علمی و تخیلی مشهور مثل نابودگر جلوگیری کنند (در این فیلم یک هوش مصنوعی ویژه پس از بمباران اتمی جهان، با ساختن ارتشی از روبات‌ها کنترل زمین را برعهده‌گرفته و قصد نابودی نسل بشر را دارد) و در این راه از هیچ تلاشی رویگردان نباشند.
ماسک در بخشی از سخنان خود به‌صورت واضحی استفاده از هوش مصنوعی در سطوح بالاتر از شرایط فعلی را عملی شیطانی دانسته و آینده بشر را وابسته به عدم رفتن به این وادی دانست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد