ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
شبکه اجتماعی توئیتر میخواهد با دانشگاه ام آی تی که یک از بهترین دانشگاه های جهان است همکاری کند تا متوجه شود کاربران این سایت به دنبال چه هستند! برای این تحقیق ام آی تی ها هم توئیتر ده میلیون دلار قرار است بدهد ...
خوب ... این قرار داد را که توئیتر بست و تمام شد. من میخواستم از همینجا به توئیتر پینهاد بدهم اگر خواست بداند کاربران ایرانی در توئیتر دنبال چه هستند سراغ دانشگاه صنعتی شریف نرود! بلکه بیاید پیش خودم.
از نظر من کاربران دختر ایرانی در توئیتر دنبال شارژ گرفتن و چت کردن و وب دادن هستند و کاربران پسر ایرانی هم دنبال اکانت همکلاسی های دختر خود هستند تا با اکانتی تقلبی آنها را سرکار بگذارند و شارژ بدهند تا چت کنند و وب بگیرند.
همین و لا غیر!
از اون ده میلیون دلار هم 1000 دلارش را بده به ما ...
شبکه اجتماعی توییتر قصد دارد همکاری تحقیقاتی پنج سالهای را با موسسه فناوری ماساچوست (MIT) آغاز کند.
بر این اساس قرار است توییتر ده میلیون دلار در اختیار این موسسه قرار دهد.
توییتر که مکانی برای تبادل افکار، تصاویر و ویدئو با دیگران است، میخواهد بداند کاربران چگونه این شبکه را به کار میگیرند و چطور به وسیله آن به خواستهها و اهداف خویش میرسند.
دستاندرکاران توییتر همچنین امیدوارند نحوه انتشار پیامها در اینترنت را دریابند و خاستگاه افکار و شایعات در فضای مجازی را شناسایی کنند.
پژوهشگران امآیتی مقادیر انبوه دادههای به دست آمده از محتویات توییتر و دیگر رسانههای اجتماعی را تجزیه و تحلیل خواهند کرد.
این یافتهها کار را برای تولید ابزارهای جدید اجتماعی که میتواند مورد استفاده خبرنگاران، سیاستمداران و پژوهشگران برای پوشش اخبار جدید باشد، تسهیل مینماید.
توییتر همیشه مشتاق بوده نحوه عملکرد کاربران را درک کند.
این شبکه قبلاً در برنامه خود موسوم به Twitter Data Grants مبالغی را به نهادهای دانشگاهی اختصاص داده بود ولی همکاری اخیر این شبکه با امآیتی از اهمیت و اعتبار بیشتری برخوردار است.