دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

انجام کارهای بانکی فقط با یک توئیت !!

یک بانک فرانسوی نوعی همکاری را با سایت توئیتر (دومین شبکه اجتماعی بزرگ جهان بعد از فیسبوک) آغاز کرده که امکان ردُبَدَل کردن پول را به مشتریان میدهد.

مثلا فرض کنید این امکان در ایران هم برقرار میشد ، آنوقت شاهد این رفتارها بودیم:


دخترا: توئیت ده تومنی میگیرم وب میدم !!

یه توئیت دو تومنی بده تا باهات بحرفم.

توئیت 50 تومنی بده شمارمو بدم ...


پسرا:  یه توئیت 100 تومنی بده تا عکسایی که دیروز تو خونمون گرفتیم رو نزارم رو صفحه !!

یه توئیت 6 تومنی بده تا یه شارژ 5 تومنی بهت بدم (برای کسانی که نیاز فوری دارن!).



 

 یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های فرانسه قراردادی با شبکه اجتماعی توئیتر به امضا رسانده است که به موجب آن به مشتریان خود امکان می‌دهد با توئیت کردن پول رد و بدل کنند.
 این قرارداد را Groupe BPCE به عنوان دومین بانک بزرگ فرانسه با توئیتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی بزرگ جهان منعقد کرده است که تا از این پس تمام مشتریان آن بتوانند با انتشار توئیت سرویس‌های آنلاین بانکی را در اختیار بگیرند.
توئیتر این روزها رقابت تنگاتنگی را با شرکت‌های بزرگ از جمله اپل و فیس‌بوک آغاز کرده است تا نسل جدید خدمات پرداخت مبتنی بر تلفن‌های همراه و ابزارهای کاربردی را ارائه دهد.
این شرکت‌های بزرگ اینترنتی برای افزایش درآمدهای خود با بانک‌ها همکاری‌های مشترک می‌کنند و در برخی مواقع با آن‌ها رقابت می‌کنند تا بعد از چند دهه کارت‌های اعتباری از چرخه خارج شوند.





بانک BPCE ماه گذشته اعلام کرد که زودی خدمات بانکداری مشتری-به-مشتری خود را از طریق توئیتر در اختیار فرانسوی‌ها می‌گذارد و در این اتفاق به سادگی ارسال یک توئیت، سرویس بانکی مورد نیاز کاربر ارسال می‌شود.
"نیکولاس چاتیلون"(Nicolas Chatillon) مدیر مرکز خدمات موبایلی S-Money در این بانک اعلام کرد: «مرکز ارائه خدمات S-Money به مشترکان توئیتر در فرانسه امکان می‌دهد به سادگی بین یکدیگر پول ردوبدل کنند. این کار بدون مراجعه به بانک و بدون وارد کردن اطلاعات بانکی صورت می‌گیرد و تنها کاری که کاربران انجام می‌دهند ارسال یک توئیت است.»


این پروژه جدید به کاربران دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان این امکان را خواهد داد تا از طریق توئیت پول مورد نیاز خود را انتقال دهند.
این پروژه در حالی به اجرا درمی‌آید که از مدت‌ها پیش شرکت توئیتر تلاش می‌کرده است تا وارد دنیای پرداخت‌های آنلاین شود تا از این طریق درآمدهای خود را همراستا با درآمدهای تبلیغاتی افزایش دهد.
توئیتر در این رقابت تنها نیست و رقبای سرسختی همچون اپل و فیس بوک نیز در تلاش هستند تا خدمات پرداخت آنلاین را برای تلفن‌های همراه ارائه کنند.
 بانک فرانسوی ماه گذشته طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که آماده است تا امکان انتقال پول شخص به شخص را از طریق توئیتر به کاربران فرانسوی ارائه کند و این انتقال به روشی صورت می‌گیرد که کاربران نمی‌توانند از جزئیات حساب فرد دریافت کننده پول اطلاع پیدا کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد