دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

گوگل: آمازون رقیب ما است!!

گوگلی ها اعلام کردند شرکت آمازون جدی ترین رقیب ما است! حالا برای اینکه بدانید آمازون کیست و چه کرد که گوگل او را رقیب خود میخواند باید عرض کنیم که: شرکت آمازون در ابتدا با فروش اینترنتی کتاب شروع به کار کرد و کم کم فعالیت هایش را گسترش داد.

البته مدیر آمازون یکی از آن بی پدرُ مادرهاست. میگویید نه؟ شما غلط میکنید میگویید نه! فکر کردید الآن میگویم نگاه کنین؟ نخیر! شما باید بگویید آره.  حالا چرا بی پدرُ مادر است؟ چون به کارمندان شرکتش تراشه وصل میکند و اگر درست کار نکنند آنها را اخراج میکند و در واقع انسانها را مثل رباط تحت سلطه خود دارد.

البته در این سایت خودمان هم یعنی (www.techshowclick.ir) همین مسئله برقرار است و من چند نفر را استخدام کردم و بهشان تراشه وصل کردم و مجبورند اینجا بنویسند. میگویید نه؟ شما غلط میکنید ...




 

 


مدیر عامل شرکت گوگل اعلام کرد که آمازون جدی‌ترین رقیب این شرکت در زمینه جست‌وجوی آنلاین است.

 اریک اشمیت که در برلین سخن می‌گفت، اظهار کرد: جدی‌ترین رقیب ما موتور جست‌وجویی است که شرکت آمازون ارائه می کند نه آنهایی که توسط رقبای قدیمی ما عرضه شده‌اند.
وی با رد این سخنان که گوگل در دنیای جست‌وجوی آنلاین هیچ رقیب جدی ندارد، تصریح کرد: ما در این بخش با چالش‌های زیادی روبرو هستیم و این چالش‌ها در بخش‌های مختلف وجود دارد.
او افزود: بسیاری تصور می‌کنند که مهمترین رقیب ما بینگ یا یاهوست اما در واقع بزرگترین رقیب جست‌وجوی آنلاین ما شرکت آمازون است.

وی گفت: مردم به شرکت آمازون به عنوان یک موتور جست‌وجو نگاه نمی‌کنند اما وقتی مردم به دنبال خرید آنلاین چیزی هستند به وب‌سایت این شرکت مراجعه می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، وی افزود: درحالیکه به نظر می‌رسد وظیفه آمازون در بخش تجاری و فروش آنلاین است اما در واقع این شرکت به سوال‌های کاربران نیز پاسخ می‌دهد، همانند آن کاری که ما می‌کنیم. 






این اظهارات در حالی بیان می‌شود که بر اساس داده‌های شرکت کام اسکور گوگل با ۲۳۳.۱ میلیون بازدید اختصاصی در ماه آگوست پربازدیدترین سایت بوده و آمازون با ۱۷۲ میلیون بازدید اختصاصی در رتبه ششم قرار داشته است.
گوگل این روزها به شدت در تلاش برای ارائه خدمات جدید تجارت الکترونیک است و به همین منظور در حال راه اندازی سرویس تحویل کالا و خدمات در همان روز درخواست در برخی نقاط آمریکاست. البته آمازون قبل از گوگل خدمات تحویل کالا با استفاده از پهباد راه اندازی کرده بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد