دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

آیفون 6 (iPhone 6) لوکس و گران قیمت !!

خوب! آیفون 6 هم معرفی شد و بالاخره پس از مدتها به بازار شایعات پیرامونش پایان داد. در همین راستا شرکتی این مدل از آیفون را با طراحی های ویژه و لوکس روانه بازار کرد تا سهمی از درآمد ها داشته باشد.

من خودم به شخصه با وجود اینکه مدیر سایت (www.techshowclick.ir) هستم و یکی از پردرآمد ترین مدیران سایت های اینترنتی در ایران و خاورمیانه و خاور دور به حساب میآیم آرزو داشتم یکی از این آیفون خوش دست ها را بخرم اما هیچ وقت نشد. از الآن نه ها؟!! از وقتی آیفون یک روانه بازار شد این آرزو را داشتم. نشد دیگه ...  ولی شما مثل من نباشید یکی بندازید زیر دستتان و حالش را ببرید ...




 

 


همزمان با برگزاری کنفرانس سالانه اپل برای معرفی مدل جدید گوشی هوشمند آیفون، یک شرکت آمریکایی نسخه لوکس و گران‌قیمت از iPhone 6 را به صورت رسمی ارایه کرد.
 شرکت آمریکایی Falcon که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند لوکس تخصص دارد اعلام کرد که مدل معمول iPhone 6 برای عموم کاربران قیمت چندان گرانی ندارد و در مقابل این مرکز نسخه ویژه‌ای از گوشی را پیش‌فروش می‌کند که تزیینات منحصر به‌فرد از جمله الماس صورتی را شامل می‌شود و در نهایت قیمت گوشی را به ۴۸.۵ میلیون دلار می‌رساند.
سایت اینترنتی شرکت Falcon اعلام کرد که این گوشی هوشمند لوکس در مدل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت ساخته می‌شود و به عنوان مثال iPhone 6 مجهز به الماس سیاه  ۱.۶۵ میلیون دلار قیمت دارد.
این سایت اینترنتی مدل دیگری از گوشی هوشمند iPhone 6 مزین به الماس سفید را معرفی کرده است که با قیمت ۲.۲۵ میلیون دلار فروخته می‌شود.




از دیگر مدل‌های لوکس iPhone 6 که با سنگ‌ها و جواهرات گران‌قیمت ساخته شده است می‌توان به مدل ویژه مزین به یاقوت آبی، زمرد و یاقوت کبود با قیمت ۴.۷۵ میلیون دلار، مدل مزین به الماس آبی با قیمت ۳۲.۵ میلیون دلار و مدل مزین به الماس نارنجی با قیمت ۴۲.۵ میلیون دلار اشاره کرد.
هریک از این مدل‌های لوکس با بدنه‌های متفاوت ساخته می‌شوند و شرکت سازنده برای کاربران گزینه‌های طلای زرد ۲۴ عیار، پلاتین و طلای سرخ را در نظر گرفته است.
لازم به ذکر است که هدفون مخصوص این گوشی هوشمند نیز از همین جنس ساخته می‌شود و کاربر برای آن باید ۳۰۰ هزار دلار به صورت جداگانه بپردازد.
شرکت Falcon اعلام کرد که همه این تزیینات را برای مدل iPhone 6 Plus با نمایشگر ۵.۵ اینچی هم می‌تواند ارایه دهد و البته بسته به سلیقه کاربران، گوشی‌های پیشرفته سامسونگ را هم به همین صورت لوکس می‌کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد