دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

سرقت حرفه ای یک هکر ناشناس.

یک هکر ناشناس در اقدامی غیر منتظره و شگفت انگیز موفق شد ۸۳ هزار بیت کوین (پول اینترنتی) که معادل ۴۷ میلیون دلار میشود را سرقت کند.

این هکر که هنوز هم ناشناس است و اصلا معلوم نیست که از کجا آمده و زده و رفته (!!) با روشی ابتکاری موفق به انجام این کار شده. البته فکر میکنم همه شما تا به حال فهمیده باشید که این نوع هک ها کار کسی نمیتوان باشد جز ...

جز کی؟ اگه گفتید؟

بله ...  درست حدس زدید! بنده یعنی مدیر سایت (www.techshowclick.ir) این هک را انجام دادم.





 


یک هکر ناشناس در اقدامی عجیب به مدت چند ماه سرورهای انتقال سودهای بیت کوین را غارت کرده و رقم ۴۷ میلیون دلار را از حساب شرکت‌های نامدار دزدید.
این هکر که هنوز شناسایی نشده است با استفاده از یک حفره یافت شده در گیت وی موجود بر روی چندین سرور، موفق شده بود تا به حساب‌های بیت کوین شرکت‌های بزرگی مانند آمازون دسترسی یابد.
این هکر برای اینکه شناسایی نشود در بازه زمانی چندماهه و با استفاده از اینترنت ۱۹ iSP مختلف، وارد این شبکه‌ها می‌شد و تنها بخشی از سود شرکت‌ها را سرقت می‌کرد تا به‌واسطه تغییر حساب اصلی، کسی متوجه حضور او نشود.







در این میان یکی از سرورها با تغییر فایروال خود متوجه تلاش برای ورود با آی.پی غیرقانونی شده و به سایر مراکز خبر داد تا این دزدی بزرگ اینترنتی متوقف شود.
البته هنوز ردی از این هکر به دست نیامده است و او به همراه ۸۳ هزار بیت کوین موفق به فراری تمیز و بدون به‌جا گذاشتن ردپا شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد