دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

شبکه های اجتماعی ای که پول میدهند!

به تازگی دو شبکه اجتماعی روی کار آمده که بابت پستها ارسالی کاربرانشان به آنها پول پرداخت میکند. اساس کار این شبکه ها بر این است که چون کاربران پست های خوبی قرار میدهند و باعث جذب بازدید کننده به سایت میشود این سایت هم به نویسنده ها پول میدهد.

الان شاید فکر کنید که من اینجا یعنی سایت www.techshowclick.ir را ول میکنم تا برم توی این شبکه های پول دربیارم. آره؟ همین فکر را میکنید؟ پس سخت در اشتباهید چون هرگز پول برای من مهم نیست و تنها به شما و حضور دوستانه ی شماست که دلخوشم.

باور کردین؟ شوخی کردم بابا! به خاطر اینکه بلد نیستم چطوری باید توش کار کنم نمیرم وگرنه صد سال سیاه هم شما واسم مهم نبودید ...




 

 



به تازگی دو شبکه اجتماعی راه اندازی شده اند که به جای تلاش برای کسب درآمد از کاربرانشان، به ازای ارسال مطالب مختلف به آنان پول پرداخت می‌کنند. این دو شبکه بونزو می و بابل نیوز نام دارند و به ترتیب یک ماه پیش و یک هفته قبل راه اندازی شده اند.

این دو سایت که مدتی هم در مرحله آزمایشی بوده اند تلاش دارند تا چشم‌انداز آتی شبکه های اجتماعی را تغییر دهند.
گردانندگان شبکه اجتماعی بونزو می، می‌گویند بابت پست‌های ارسالی محبوب شده کاربران تا ۸۰ درصد از درآمد تبلیغاتی مرتبط را خواهند پرداخت. این شبکه اجتماعی فعلا تنها چند هزار کاربر دارد، اما تا به حال حدود سی هزار دلار به کاربران خود که پست‌های پرطرفداری ارسال کرده اند، پرداخته است.

اما پرداخت پول در بابل نیوز بر اساس تعداد کلیک‌ها بر روی پست های ارسالی و میزان فعالیت آنلاین کاربران صورت می گیرد.
همچنین پست های طولانی و بامفهوم در این شبکه اجتماعی هم بیشتر مورد توجه و اقبال خواهد بود. استفاده از این شیوه پرداخت باعث شده تا کاربران این شبکه حداکثر بتوانند ۵۰ دلار بابت مطالبی که ارسال کرده اند، پول به دست آورند.
اما در مقابل احتمال اینکه در بابل نیوز بتوانید پولی به جیب بزنید بیش از بونزو می است.


نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 23:21

بیشترتوضیح بدهید

اگه بلد بودم همینقدر توضیح را هم نمیدادم تا دست زیاد نشه و خودم پول در بیارم ..
دل خوش سیری چند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد