دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

قهوه بنوشید و گوشی تان را بی سیم شارژ کنید !!

فکرش را بکنید برای رفع خستگی ناشی از کار روزانه بین راهتان یک قهوه خانه میبینید و از اینکه میتوانید به آنجا بروید و یک قهوه میل کنید تا خستگی تان برطرف شود خوشحال میشوید. حالا فکرش را بکنید که یادتان میفتد گوشی موبایل تان شارژ ندارد و منتظر یک تماس هستید. پس از این یادآوری ممکن است از بیخ قید قهوه را بزنید و به خانه بروید تا گوشی تان را شارژ کنید.

اما اگر در لس آنجلس زندگی میکردید میتوانستید به قهوه خانه بروید و گوشی تان را روی میز بگذارید تا به صورت بدون سیم شارز شود و خودتان قهوه را میل کنید. فقط حیف که در لس آنجلس نیستید!! حیف ...



 

 

کسانی که برای قهوه خوردن به شعب استارباکس می‌روند می‌توانند در حین خوردن، گوشی‌شان را هم روی میز قرار دهند و منتظر شارژ بی‌سیم آن بمانند.


 به نقل از تک تایمز، استارباکس با همکاری Duracell Powermat فناوری بی‌سیم ویژه ای را برای شارژ آسان گوشی‌ها به کار گرفته است. این فناوری در تمام شعب استارباکس در سراسر آمریکا در دسترس و قابل استفاده است.
البته شعب استارباکس در سان فرانسیسکو اولین نقطه در آمریکا بودند که این ایستگاه‌های بی سیم شارژ گوشی در آنها نصب شد. قرار است این خدمات تا سال 2015 در دیگر شعب این موسسه بزرگ کافی شاپ در جهان ارائه شود.
بدین منظور صفحات یا پدهای خاصی در شعب استارباکس نصب می‌شود و کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های سازگار با آنها می‌توانند به راحتی از خدمات شارژ بی‌سیم بهره بگیرند. بررسی‌ها نشان می‌دهد این صفحات شارژ با اکثر گوشی‌های ساخت شرکت‌های مختلف سازگاری دارند.

جالب اینکه مشتریان می‌توانند با خرید حلقه های کوچک ویژه و متصل کردن آنها به گوشی های خود هم از خدمات شارژ بی سیم استفاده کنند. اما مشخص نیست که استارباکس دقیقا چه برنامه ای برای فروش این نوع حلقه ها دارد.

استارباکس امیدوار است با ارائه این خدمات تعداد بیشتری از مشتریان را به شعب خود جلب کرده و سود تجاری قابل توجهی به دست آورد. همچنین این روش مشتریان را به حضور بیشتر در استارباکس به منظور تکمیل شارژ باتری گوشی ترغیب می‌کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد