دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

مطالعه با گوشی هوشمند بی خوابی میآورد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که شب با گوشی خود مثل عروسک رفتار میکنید و با آن میخوابید (!!) بدانید و آگاه باشید که این کار باعث به وجود آمدن استرس و ناآرامی و همینطور بی خوابی میشود ، حتی اگر برای مطالعه این کار را انجام دهید.

یادتان باشد که شما باید از گوشی استفاده کنید نه گوشی از شما ...



 

 


به گفته محققان آمریکایی مطالعات شبانه روی گوشی هوشمند باعث کاهش کارآمدی کارمندان در فردای آن روز می‌شود و علاوه بر این، کاربران با بی‌خوابی، بی‌قراری و ناآرامی در شب مواجه می‌شوند.
 اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که با مطالعه کتاب الکترونیکی روی گوشی هوشمند در پایان شب با اختلال خواب مواجه شده‌اید، تنها نیستید.

محققان دانشگاه فلوریدا، دانشگاه ایالتی میشیگان و دانشگاه واشنگتن در بررسی‌های مشترک خود دریافتند که مطالعه روی نمایشگر گوشی هوشمند و بررسی پست الکترونیکی با تلفن همراه در پایان شب باعث افزایش بی‌قراری و ناآرامی در کاربران می‌شود.
بررسی محققان نشان داده است که مطالعات شبانه روی گوشی هوشمند باعث کاهش کارآمدی افراد کارمند در فردای آن روز می‌شود.
محققان اعلام کردند که خستگی‌های ناشی از تلفن همراه می‌تواند معایب فراوانی به همراه داشته باشد و باعث شود همه مزایای گوشی هوشمند را کنار بگذارید.
محققان توصیه کردند که افراد پس از اتمام ساعت کاری گوشی هوشمند خود را خاموش کنند و بررسی پست الکترونیکی را در ساعت‌های کاری انجام دهند تا از این طریق دچار مشکل نشود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد