دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

محبوب ترین سیستم عامل های موبایلی ...

 جدال بین سه غول دنیای تکنولوژی! آی او اسِ (اَپل) ، اندروید (گوگل) ، ویندوز فون (مایکروسافت). چیزی که قابل بحث نیست اول بودنِ اندرویدِ گوگل است که با اقتدار در صدر محبوب ها نشسته. اندورید ساخته ی اندی روبین از شرکت گوگل است ، هر چند استیو جابز فقید اعتقاد داشت اندروید یک تقلب و دزدی از آی او اسِ آیفون است! 

اما چیزی که در این بین جالب است پیشی گرفتن ویندوز فون از آی او اس است که نشان میدهد مایکروسافت پیشرفت قابل توجهی داشته و مقام دوم را بعد از اندروید و قبل از ios از آن خود کرده است ...


 



بر اساس گزارش منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی IDC، در فصل پایانی از سال 2013 میلادی ویندوز فون درمجموع در 10 کشور جهان فروش بیشتری نسبت به iOS اپل داشت و محبوبیت بیشتری نزد کاربران جهانی کسب کرد.
طی سه ماهه پایانی از سال 2014 میلادی فروش گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت نسبت به گوشی‌های هوشمند ساخته شده در شرکت اپل در کشور برزیل بیشتر شد.

به گزارش فارس به نقل از سلولار- نیوز، این طور که مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود با استناد به بررسی‌های مرکز تحقیقاتی IDC توضیح داده است، سیستم‌عامل ویندوز فون یک سال میلادی را روند رو به‌رشد را در بازار جهانی پشت‌سر گذاشته است و از نظر سهم بازار هم‌اکنون دومین سیستم‌عامل موبایلی محبوب محسوب می‌شود.

البته باید توجه داشت که موقعیت ویندوز فون در جایگاه دوم این لیست با تفاوت بسیار محسوب نسبت به اندروید محاسبه می‌شود و سیستم‌عامل اندروید گوگل حاکمیت بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی را در دست دارد. با این وجود، پشت‌سر گذاشتن اپل که محصولات آن بسیار قابل ملاحظه است یک موفقیت بزرگ برای ویندوز فون محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی IDC، در فصل پایانی از سال 2013 میلادی ویندوز فون درمجموع در 10 کشور جهان فروش بیشتری نسبت به iOS اپل داشت که البته این رقم نسبت به فصل قبل اندکی کاهش یافت که این اتفاق به دلیل افزایش فروش آیفون‌های جدید بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد