دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

اشعه ی کنترل تلویزیون خطرناک تر است یا موبایل؟!

بحث اینکه آیا اشعه های ساطع شده از موبایل (تلفن همراه) مضر است یا نه هنوز به نتیجه نرسیده است اما مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفته که اشعه های مادون قرمزِ کنترل های تلویزیون خطرناک تر از اشعه های موبایلی است!

از این پس باید کنترل های تلویزیون را دور از دسترس بچه های کوچک قرار دهید چون هنگام بازی کودکان با هم ، ممکن است برای بازی کردن و خاموش کردن (!!) همدیگر استفاده کنند و خدایی نکرده دیگر روشن نشوند!!




 



مدیرعامل مالک سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران گفت:‌ تصور قالب این است که به دلیل بزرگ بودن آنتن موبایل اشعه آن از سایر امواج خطرناک‌تر است در حالی که اشعه یک دستگاه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از یک دستگاه موبایل است.
 صابر فیضی امروز در مراسم اعطای جوایز قرعه‌کشی تالیا در جمع خبرنگاران در خصوص تشعشعات موبایل و تأثیر آن بر سلامتی مردم پیشنهاد کرد که در یک برنامه تلویزیونی موضوع پارازیت‌ها بحث شود.

مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین که مالک  1+50 درصد سهام مخابرات ایران است، افزود: یک بار در یک برنامه تلویزیونی با موضوع فناوری اطلاعات اعلام کردیم که اثر وسایل الکترونیکی مانند کنترل‌های خانگی به مراتب مخرب‌تر از فرکانس‌های موبایل است.
عضو هیئت مدیره تالیا افزود: این وسایل به خصوص برای کودکان کمتر از 2 سال مناسب نیست زیرا ممکن است سبب ابتلا به آسم در آینده شود.
مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران ادامه داد: تصور قالب مردم این است که اشعه‌های موبایل به دلیل بزرگ بودن آنتن‌ها بیشترین ضرر را برای افراد دارد و از سایر امواج خطرناک‌تر و مضرتر است.
وی گفت: این در حالی است که یک دستگاه موبایل حداقل در بیش از فاصله 30 سانتیمتری خود تأثیری ندارد اما اشعه کنترل‌های خانگی 100 برابر بیشتر از فرکانس‌های موبایل است.


نظرات 1 + ارسال نظر
a user شنبه 24 آبان 1393 ساعت 20:30

hello !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد