دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

خرید اینترنتی در چین رکورد شکست ...

 خرید اینترنتی یکی از مواردی در اینترنت است که به سرعت در حال گسترش است. خرید اینترنتی نه تنها در جهان بلکه در ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرده و هر روز در حال بیشتر شدن تعداد این کاربران است. به عنوان مثال فروشگاه های اینترنتی زیادی نظیر فروشگاه های زنجیره ای عمو بقال در چند سال اخیر رشد بسیاری در ایران داشتند و جزو فروشگاه های معتبر محسوب میشوند. اما در کشور چین رکورد زده شده و در سال گذشته بیش از 100 میلیارد یوان فروش اینترنتی داشته.



 

موسسه توسعه الکترونیکی اطلاعات صنعتی چین با انتشار گزارشی اعلام کرد که در سال گذشته میلادی مبلغ خرید لوازم خانگی الکترونیکی از جمله تلفن‌های همراه و لپ تاپ از طریق اینترنت برای اولین بار به بیش از ۱۰۰ میلیارد یوان رسید.
در این گزارش آمده است که در سال گذشته میلادی خرید لوازم خانگی الکترونیکی از جمله تلویزیون، یخچال، لباسشویی و سیستم‌های تهویه مطبوع به ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یوان رسیده است.
در همین حال با توجه به آلودگی هوا در سال ۲۰۱۳ خرید دستگاه‌های تصفیه هوا از طریق اینترنت به سرعت افزایش یافته و فروش آنها به دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون یوان رسیده است.
به گزارش رادیو چین بازار اینترنتی راه مهمی برای فروش اجناس در چین به شمار می‌رود که در کنار شیوه فروش غیر اینترنتی توسعه چشمگیری پیدا کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد