دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

فیسبوک و مایکروسافت با هم همکاری کردند!

حاصل همکاری مشترک بین فیسبوک و مایکروسافت برای کاربران تلفن های هوشمند ویندوز فون بسیار خوشحال کننده بود زیرا نتیجه ی این همکاری باعث تولید مسنجر فیسبوک برای این کاربران شد. پیش از این ، مسنجر فیسبوک برایسیستم عامل اندروید و آی او اس (آیفون) راه اندازی شده بود.


 

 



مسنجر فیسبوک برای ویندوز موبایل نیز منتشر شد که به کاربران با سیستم عامل 8.0 ویندوز بر گوشی های آنها امکان استفاده از این مسنجر را می‌دهد.
به گزارش فارس به نقل از دبلیو پی سنترال، این نرم افزار که محصول مشترک همکاری دو شرکت فیس بوک و مایکروسافت است برای کاربران گوشی های موبایل با سیستم عامل ویندوز امکانی را فراهم می کند تا بتوانند بدون نیاز به وارد شدن مستقیم به فیسبوک از طریق اینترنت اکسپلورر و یا اجرای برنامه پیام های دوستان خود را دریافت کنند.



نظرات 1 + ارسال نظر
سامانه پیامک شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 12:13 http://panel.mida -co.ir/

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php باتشکر میدا

لطفا نظر تبلیغاتی نفرستید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد