دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

گوگل با فناوری ARM تراشه تولید می‌کند !

این بار شرکت گوگل قصد دارد تراشه های با فناوری arm تولید کند.این تراشه ها کاربردهای متنوعی از جمله در ربات ها و یا خو روهای بدون سرنشین خواهد داشت.

برای خواندن جزئیات کامل به ادامه مطلب بروید ...

 

 





گزارش‌های جدید منتشر شده از سوی خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که گوگل قصد دارد فعالیت‌های خود را گسترش دهد و سرورهای جدید خود را مبتنی بر فناوری ARM تولید کند.





به گزارش فارس به نقل از ماکسیمم‌پی‌سی‌، دو شرکت گوگل و اینتل برای سال‌های طولانی استراتژی‌های کاری خود را به یکدیگر به اشتراک گذاشتند و هم‌اکنون خود را برای ورود به مرحله بعد آماده می‌کنند.

گزارش‌های جدید منتشر شده از سوی خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که گوگل قصد دارد فعالیت‌های خود را در این زمینه گسترش دهد و سرورهای جدید خود را مبتنی بر فناوری ARM تولید کند.

شرکت گوگل قصد دارد تراشه‌هایی را مبتنی بر فناوری ARM برای خود تولید کند. اما باید توجه داشت که این اقدام حساسیت فراوانی را می‌طلبد و باعث خواهد شد تا رقابت تنگاتنگی با اینتل ایجاد شود.

گوگل این اقدام را مانند طرح ExtremeTech خود جلو می‌برد و تمام جزییات مربوط به آن را در نظر می‌گیرد تا بر این اساس بتواند تراشه‌های جدید با فناوری دلخواه را به تولید برساند.

شرکت گوگل قصد دارد از این تراشه‌ها در نسل جدید روبوت‌ها، خودروهای بدون سرنشین، گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی و ... استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد