دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

عرضه هارد 6 ترابایتی هلیومی با خصوصیات منحصر به فرد ...

از این پس با این هارد دیگر نگران پر شدن فضای ذخیره سازی کامپیوتر خود نخواهید بود زیرا این هارد 6 ترابایت یا 6000 گیگابایت فضا بری ذخیره سازی به شما میدهد.




علاوه بر اینکه فضای زیادی برای ذخیره سازی دارد وزن بسیار سبکی نیز دارد و حجم کوچکی هم دارد! پس از همه جهات مناسب ترین انتخاب ممکن است.


 

 


در نگاه اول، داشتن یک دیسک سخت با فضای ذخیره سازی بالا و در اندازه کوچک بسیار عالی به نظر می‌رسد، اما بر سر راه دست یابی به چنین دیسک‌هایی هنوز مشکلات خاصی وجود دارند. البته این بدان معنا نیست که شرکت‌های مختلف دست از تلاش در این زمینه برداشته‌اند.

Ultrastar HE6، درایو ساخت شرکت وسترن دیجیتال از جمله این محصولات است که با شرایط مورد نیاز کاربران مطابقت دارد. این دیسک که به عنوان اولین دیسک پر شده با هلیوم شناخته می‌شود، بیشترین فضا را در بین دیسک‌های با اندازه ۳٫۵ اینچ دارد.

این دیسک سخت ۶ ترابایتی به علت تراکم پایین‌تر هلیوم در مقایسه با هوا، فضایی بالا و وزن کمتر را در کنار مصرف بهینه انرژی، یک‌جا برای کاربران به ارمغان آورده است. البته این دیسک ذخیره سازی در حال حاضر تنها برای دیتاسنترهایی مانند HP,Netflix,Huawei ارائه شده و امید آن می‌رود که با کاهش قیمت، شاهد عرضه عمده آن در بازار باشیم.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد