دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

یک فراری 30 هزار دلاری تصادفی ، 250 هزار دلار فروخته شد !!

اتومبیل فراری ای که دچار سانحه شده بود و شدیدا آسیب دیدده بود بعد از درست کردن و به نام هنر 250 هزار دلار به فروش زسید.



این ماشین را ابتدا یک دلال خریده و سپس به یک مجموعه دار ترکیه ای به فروش رساند. جزئیات این خبر در ادامه مطلب ...


 

 






 اتومبیل فراری دینو ۳۰۸ جی تی مطمئنا پرطرفدارترین فراری تولید شده در مارانللو زادگاه تمام فراری‌های دنیا نیست و همین حالا هم با قیمتی در حدود ۳۳ هزار دلار می‌توان یکی از آنها را در حد خوب پیدا کرد. اما اینکه بخواهیم یک نمونه تصادفی از این خودرو را به قیمت ۲۵۰ هزار دلار معامله کنید شاید بتوان نام کلاهبرداری را بر روی ان گذاشت اما اجازه بدهید وقتی عنوان یک اثر هنری بر روی این خودرو بچسبانید شاید بتوانید یک مشتری با این قیمت برای آن دست و پا کنید!

این اتفاق افتاده و این فراری تصادفی که در تصویر بالا آن را می‌بینید به عنوان یک اثر هنری قابل توجه در اخرین نمایشگاه آثار هنری معاصر FIAC  در پاریس به نمایش گذاشته شده و برچسب قیمت ۲۵۰ هزار دلاری را به خود دیده تا نهایتا توسط Yvon Lambert دلال آثار هنری به یک مجموعه‌دار ترکیه‌ای ناشناس فروخته شود!

باور کردن انجام شدن این معامله برای بسیاری مانند من مطمئنا سخت خئواهد بود اما مطمئنا اینکه یک خودرو ۳۰ هزار دلاری را بخری و بتوانی بعد از تصادف آن را به قیمت ۲۵۰ هزار دلار بفروشی علاوه بر هنر چانه‌زنی این دلال هنری ( شما اسمش را شاید بگذارید کلاهبرداری!) شاید تنها به دلیل اثر هنرمندانه آهنی یک فراری ساخت ایتالیا باشد!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد