دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

ساخت لامپی که یک چراف قوه است! + دانلود فایل word مطلب ...

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که برق منزلتان قطع شود و شما مجبور شوید به روش های قدیمی مانند فانوس های نفتی رو بیاورید؟ قطعا شده!



این لامپ که تصویرش را در بالا مشاهده میکنید تا 4 ساعت پس از قطع برق همچنان روشن خواهد ماند و نیازی نیست تا شما به تاریخ برگردید!


 

 




 گاهی اوقات ایده‌های کوچک و تغییراتی جزئی در وسایلی که در دسترس ما دارند و به طور روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم باعث ساخت دستگاهی مفید می‌شود. با استفاده از دستگاه‌های چند کاره، مانند آنچه اکنون در این متن معرفی می‌کنیم هم در وقت و هم در هزینه صرفه‌جویی می‌شود. اما تصور کنید، دستگاهی تولید شود که پس از قطع برق، شما را از استفاده کردن از یک چراغ قوه بی‌نیاز کند. این چراغ قوه لامپی، در واقع یک لامپ ال‌ای‌دی قابل شارژ با گرمای تولیدی بسیار پایین است که کارایی یک چراغ قوه و لامپ را تواما برای شما به ارمغان می‌آورد.


 وقتی این لامپ را به سرپیچ می‌بندید، شروع به شارژ شدن می‌کند و پس از قطع برق نیز، به عنوان چراغ قوه تا چهار ساعت برای شما قابل استفاده خواهد بود. این دستگاه با مصرف انرژی ۶ واتی، نوری معادل با یک یک لامپ ۴۰ واتی در محیط تولید می‌کند. البته این لامپ آنقدرها هم ارزان نیست و فعلا با قیمت ۴۵ دلار عرضه می‌شود.







تمامی متن و عکس های این مطلب را در یک فایل word قرار دادم. اگر از این مطلب خوشتان آمد آن را دانلود کنید.


  دانلود فایل word این مطلب (لینک اصلی)

  حجم فایل (لینک اصلی) : بیستو سه کیلوبایت 
منبع تهیه این مطلب : سایت www.techshowclick.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد