دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دو سوال و جواب در مورد یوفوها (سفینه های فضایی) ! + دانلود فایل word مطلب ...

در اینجا دو سوال در مورد یوفوها مطرح میکنیم و جواب آن را از آقای معین عمرانی که روزنامه نگار بخش عجیب تر از علم هستند میشنویم:



1)-  آیا یوفو ها وجود دارند؟

2)-  اگه یوفو دیدیم،چیکار کنیم؟

پاسخ ها در ادامه مطلب ...

 

 





1).  آیا یوفو ها وجود دارند؟


اگر منظور شما از UFO ها، «اشیای پرنده ناشناخته» باشد، بله.
یوفوها، پدیده ای واقعی با میلیون ها گزارش در همه نقاط جهان هستند. اما اگر منظورتان از یوفو، »بشقاب پرنده هایی از سیاره ای دوردست» است، باید خدمت تان عرص کنم که جواب قاطعی برای این سوال وجود ندارد. در واقع تمام بحث ها و مجادلاتی که بین دنیای یوفولوژی و محافل علمی در می گیرد، در حقیقت بر سر همین بخش از ماجراست. البته بسیاری از جوامع آکادمیک نیز امکان وجود حیات فرازمینی را کاملا محتمل می دانند. اما هنوز بر سر دلیل سفر این فرم های حیاتی به سیاره ما بحث های داغی وجود دارد. لطفا مطالب بخش عجیب تر از علم را دنبال کنید تا با دنیای شگفت انگیز یوفولوژی بیشتر آشنا شوید.
همینطور می توانید به پاسخ هایی که به سوالات مشابه قبلی داده شد هم مراجعه کنید.








2).  اگه یوفو دیدیم،چیکار کنیم؟


این پاسخ با توجه به دستوزالعمل های موفان (بزرگ ترین سازمان تحقیقات یوفولوژی جهان) تهیه شده است.  اما ۱۰ موردی را که باید در هنگام برخورد با یک جسم پرنده ناشناس در نظر بگیرید، خدمت تان توضیح می دهم:


۱) اولین نکته این است که سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید! ولی در عین حال خود را نیز از خطرات حقیقی و تخیلی دور نگه دارید. آماده باشید تا با حالتی غیرمهاجمانه در مسیر حرکت آن قرار نگیرید. به یاد داشته باشید که شاهد واقعه‌ای هستید که یک‌بار در زندگی هر کس ممکن است اتفاق بیفتد. پس چون باید جزئیات را بعدها به خاطر بیاورید، سعی کنید هیجان‌زده و هیستریک نشوید.

۲) بی‌طرفانه با قضیه برخورد کنید. هر چیزی که در آسمان دیدید و آن را نشناختید، یک بشقاب پرنده از یک سیاره دیگر نیست! سعی کنید ابتدا احتمالات عقلانی را در نظر داشته باشید. درنهایت اگر چیزی که می‌بینید، شبیه چیزهایی که می‌شناسید نباشد ممکن است با یک شیء پرنده ناشناس واقعی طرف باشید.

۳) از یک دوربین عکسبرداری یا فیلم‌برداری برای ثبت واقعه استفاده کنید. سعی کنید در عکس یا فیلمی که می‌گیرید، یک یا چند نقطه مرجع وجود داشته باشد. این نقاط مرجع می‌توانند ساختمان، درخت، انسان یا یک منظره خاص باشد.
همچنین سعی نکنید بیش از حد روی شیء زوم کنید تا تصویر تار شود. اگر هم دوربینی در دسترس خود ندارید، سعی کنید در اولین فرصت جسم ناشناس را در بستر محیط به صورت یک نقاشی ترسیم کنید.

۴) اگر یک ضبط صوت دارید، شروع به ضبط صدای خود کرده و واقعه را همان‌طور که مشاهده می‌کنید توصیف کنید. در گزارش صوتی نیز به نقاط مرجع توجه داشته باشید؛ برای مثال «من حدود ۱۰ متری شرق درخت بلوط بزرگ جنوب دریاچه هستم و یوفو حدود ۵۰ متری درخت در سمت غرب در ارتفاع حدود شش متری تو هوا معلقه.» اگر هم هیچ وسیله ضبط صدا ندارید، در اولین فرصت بعد از واقعه گزارش خود را مکتوب کنید.

۵) اگر افراد دیگری هم شاهد ماجرا هستند، از آنها بخواهید گزارش یا مشاهدات خود را ثبت کنند؛ ولی با آنها حداقل تا پایان ثبت یا ضبط واقعه در این باره بحث نکنید! محققان بیشتر علاقه‌مندند بدانند شما چه چیزی دیده‌اید؛ نه اینکه همسایه‌تان چه فکری می‌کند.

۶) اگر شیء پرنده ناشناس اثری از خود بر جای گذاشته، آن را دستکاری نکرده و سعی کنید از دستکاری و ورود دیگران به آن محل نیز جلوگیری کنید (در واقع جنایت تمام شده و شما حالا با محل وقوع جنایت طرف هستید. ) قبل از اینکه وارد محوطه شوید تا می‌توانید از زوایای مختلف آن عکس و فیلم تهیه کنید. همچنین درباره هر چیزی که می‌بینید و موقعیت دقیق آن یادداشت بردارید. قبل از لمس هر چیزی، از آن عکس یا فیلم تهیه کنید. به یاد داشته باشید که نمی‌دانید به چه چیزی دست می‌زنید، از کجا آمده یا ممکن است چه خطری برای شما داشته باشد.

۷) اگر مشاهده شما از راه دور بوده، دست خود را دراز کرده و مشخص کنید با چه چیزی می‌توانید آن را بپوشانید. با یک سکه؟ چه نوع سکه‌ای؟ یک دکمه؟ یک قرص؟ یک قرص جوشان؟ یک عدس؟ یک توپ تنیس؟ یک توپ پینگ‌پونگ؟

۸) سعی کنید فاصله جسم از خود، ارتفاع آن از سطح زمین زیر آن یا از محل مشاهده خود و سرعت حرکت آن را تخمین بزنید. آیا آن طرف خیابان بود یا آن طرف مزرعه؟ آیا نزدیک بالای درختان پرواز می‌کرد یا در ارتفاع چند صد متری بود؟ از زمانی که آن را دیدید تا زمانی که از دید شما خارج شد چند ثانیه طول کشید یا چند دقیقه؟

۹) اگر با موجودات داخل جسم پرنده برخورد کردید، سعی کنید از آنها دور شوید و اگر توانستید از محلی امن عکس یا فیلم از آنها تهیه کنید. اگر دوربین در اختیار نداشتید یا نتوانستید از آنها عکس بگیرید، سعی کنید به محض اینکه به مکانی امن رسیدید، آنها را در یک نقاشی ترسیم کنید یا به صورت مکتوب آنها را توصیف و تشریح کنید.

۱۰) بلافاصله از تمام داده‌های خود چندین کپی تهیه کرده و آنها را در اختیار رسانه‌ها و محققان قرار دهید. اگر با زبان انگلیسی آشنا هستید، می‌توانید گزارش و داده‌های خود را در اختیار سازمان‌های متخصص این حیطه مانند http://www.MUFON.com قرار دهید.











تمامی متن و عکس های این مطلب را در یک فایل word قرار دادم. اگر از این مطلب خوشتان آمد آن را دانلود کنید.


  دانلود فایل word این مطلب (لینک اصلی)

  حجم فایل (لینک اصلی) : 65 کیلوبایت 
منبع تهیه این مطلب : سایت www.techshowclick.ir



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد