دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

گوگل لوگوی اصلی خود را تغییر داد !

در حالی که شرکتهای بزرگ اینترنتی مانند یاهو ، بینگ و موتورولا در روزهای اخیر لوگوی خود را تغییر داده بودند ، گوگل نیز این کار را انجام داد و به نظر میرسد این موج تغییر لوگو در حال همه گیر شدن است.





البته این تغییر لوگو در ساختار یا نوع فونت نبوده و تنها یک تغییر جزئی بوده که لوگو را به صورت مسطح یا فلت کرد.


 

 








 به نظر می‌رسد شرکت‌های بزرگ یکی پس از دیگری در حال تغییر لوگو هستند. پس از مایکروسافت، موتورولا، یاهو و بینگ حالا نوبت به گوگل رسیده که تغییر کوچکی در لوگوی اصلیش ایجاد کند.


در واقع لوگوی تازه گوگل از نظر ساختاری و نوع فونت و حتی رنگ‌ها تغییری نکرده و گوگل تنها آن را مسطح یا اصطلاحاً فلت طراحی کرده است. به نظر می‌رسد روند “ساده سازی” که مایکروسافت با ویندوزفون ۷ و ویندوز ۸ و محیط مترو آغاز کرد کم‌کم به شرکت‌های بیشتری سرایت کرده و بعد از طراحی مینیمال iOS 7 حالا لوگوی گوگل هم مسطح می‌شود.
این تغییر لوگو که فعلاً بر روی صفحه اصلی Google مشاهده می‌شود به گفته گوگل قرار است کم‌کم در دیگر سرویس‌هایش نیز اعمال شود. گوگل همچنین نوار مرور یا همان Navigation Bar را در جستجوگرش تغییر داده و آیکن لانچر سرویس‌های گوگل را اضافه کرده است. با این‌که تغییر لوگوی گوگل اصلاً انقلابی نیست و تحول بزرگی هم محسوب نمی‌شود اما با زبان طراحی جدیدی که اخیراً بر بعضی سرویس‌ها و اپ‌های اندروید و iOS این شرکت اعمال شده هماهنگی خوبی دارد.





همچنین این لوگو کاملاً جدید هم نیست و پیش از این هم در برخی سرویس‌ها و صفحه‌های وبلاگ گوگل آن را دیده بودیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد