دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

اولین گوشی آیفون 5 اس را این مرد خرید !! + دانلود فایل word مطلب ...

این مرد که جیمی کواناوان نام دارد اولین فردی شد که جدیدترین مدل گوشی آیفون از شرکت اپل را خریداری نمود.



جیمی کواناوان از ابتدای شب تا دم صبح در کنار درب فروشگاه خوابیده بود تا بتواند عنوان اولین خریدار این برند معروف را کسب کند و جالب اینجاست که او دو گوشی خرید و از فروشگاه خارج شد !


 





این مرد ۳۳ ساله برای دو آی فن جدید که یکی را برای خود و دیگری برای مادرش در اندونزی خریداری کرده، ۲ هزار دلار پرداخت کرد.
وی گفت: تا پیش از سال نو چینی یعنی ژانویه آینده این آی فن را به مادرم نمی دهم.
وی همچنین گفت که از ۱۲ ظهر روز قبل در مقابل فروشگاه ایستاده است.
در یک فروشگاه دیگر سیدنی که صف خریداران کوتاه تر بود رافائل مک کگنون ۲۴ ساله گفت: علت اصلی خرید آی فن ۵s برای وی دوربین این دستگاه است که موجب شده این ساعت از روز از تختخواب بیرون آمده در در صف بایستم.
وی ساعت ۶:۳۰ صبح به فروشگاه آمده بود و کارکنان فروشگاه به وی گفتند که اولین نفر صف است.
مک کگنون برزیلی گفت: من عاشق عکاسی هستم و این علاقه من با آی فن بسیاری کابردی است، دوست دارم لحظات را ثبت کرده و آن را برای خانواده و دوستانم در برزیل ارسال کنم. وقتی که برای اولین بار تصمیم به خرید آی فن ۴ داشتم فروشگاه همه آی فن ها را فروخته بود و مجبور شدم یک ماه صبر کنم. به همین دلیل امروز می خواستم مطمئن باشم که آی فن ۵ اس را در روز اول خریداری کنم.
بسیاری از طرفداران نیز با همراه داشتن زیر انداز و پتو در مقابل فروشگاه اپل و سایر نقاطی که این دستگاه فروخته می شد شب را صبح کردند و امیدوار بودند که نخستین فردی در دنیا باشند که این تلفن هوشمند جنجالی را فریداری می کنند.
آی فن ۵ اس و آی فن ۵ سی که با رنگهای متنوعی عرضه شده دارای ویژگیهایی است که طرفداران را به خرید آن متقاعد کرده است.




تمامی متن و عکس های این مطلب را در یک فایل word قرار دادم. اگر از این مطلب خوشتان آمد آن را دانلود کنید.


  دانلود فایل word این مطلب (لینک اصلی)



نظرات 1 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 07:57 http://www.techshowclick.ir/

این دیگه چه خریه

خوب آیفون دوس داره.
مگه چیه ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد