دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

خاورمیانه بیشترین معتادان به اینترنت را دارد!

در راستای همین موضوع اعتیاد به اینترنت تصمیم گرفتیم با یکی از معتادان اینترنت مصاحبه کنیم. لذا چون کسی را پیدا نکردیم گفتیم خوب حالا چه کسی بهتر از خودم؟! بله من. پس تصمیم گرفتم با خودم یعنی پرهام وخشور و مدیر سایت تک شو کلیک (www.techshowclick.ir) مصاحبه کنم:


خبرنگار : سلام.

پرهام وخشور (من): سلام!

خبرنگار : چه مدته که معتاد شدید؟

پرهام وخشور (من): حدود سه سال.

خبرنگار : چرا معتاد شدید؟


متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب ...




 

 


خبرنگار : سلام.

پرهام وخشور (من): سلام!


خبرنگار : چه مدته که معتاد شدید؟

پرهام وخشور (من): حدود سه سال.


خبرنگار : چرا معتاد شدید؟

پرهام وخشور (من): دوست ناباب!


خبرنگار : میشه بیشتر توضیح بدید؟

پرهام وخشور (من): نخیر. متاسفم!!

خبرنگار : اگه خواهش کنم چی؟
پرهام وخشور (من): خیلی خوب میگم.

خبرنگار : خوب بگید دیگه!
پرهام وخشور (من): باشه.

خبرنگار : گرفتید ما رو؟
پرهام وخشور (من): آره...

خبرنگار : جمع کنید بچه ها ...
پرهام وخشور (من): خیلی خوب وایسا میگم. داشتم شوخی میکردم باهاتون.

خبرنگار : میشنوم؟!
پرهام وخشور (من): من که چیزی نگفتم. شما چطوری میشنوید؟!

خبرنگار : بریم بابا. مسخره ی ...
پرهام وخشور (من): وایسا. وایسا. به خدا ایندفعه دیگه میگم.

خبرنگار : بگو وگرنه میرم!
پرهام وخشور (من): سوالتون را دوباره میگید؟

خبرنگار : چطوری رفیق ناباب باعث شد معتاد بشید؟
پرهام وخشور (من): آهان. بله... والا استاد رفیقمون بهش یک تحقیق علمی داده بود که باید انجام میداد و اون از خدا بی خبر هم گفت بیا با هم انجام بدیم. من ساده هم قبول کردم و با هم رفتیم کافی نت و ...

خبرنگار : پس اولش به خاطر کار علمی بود؟
پرهام وخشور (من): بله... اکثر معتادها از کار علمی شروع میکنن. شما اگر معتادهای به مواد مخدر را هم ببینید اکثرشون کارمندای سازمان فضایی آمریکا یعنی ناسا هستند.

خبرنگار : واقعا؟
پرهام وخشور (من): بله. اینا یه سری موادی ساختن که بدون نیاز به موشک و فقط با خوردن یا استعمالشون آدم را میبره فضا. اصلا یک تحولی وجود آوردن در نجوم...

خبرنگار : عجیبه!! حالا شما مصرفتون چقدری هست؟
پرهام وخشور (من): تقریبا روزی 5 ساعت.

خبرنگار : بیشتر با موس مصرف میکنید یا کیبورد؟
پرهام وخشور (من): هه هه ...

خبرنگار : هندونه!! چرا میخندی؟
پرهام وخشور (من): شما هم این کاره ای ها؟! هه هه ...

خبرنگار : نه... من...
پرهام وخشور (من): خیلی خوب... روزی چند ساعت؟

خبرنگار : 7 ساعت.
پرهام وخشور (من): دوزت هم که بالاست؟

خبرنگار : آره. چند وقتیه زیاد شده.
پرهام وخشور (من): موس یا کیبورد؟

خبرنگار : جفتش.
پرهام وخشور (من): خجالت نمیکشی؟

خبرنگار : نه به خدا. به جون ننم فقط اینترنت میکشم.
پرهام وخشور (من): ازدواج کردی؟

خبرنگار : آره.
پرهام وخشور (من): چطوری؟ زنت میدونه معتادی؟

خبرنگار : نه. شبا میکشم.
پرهام وخشور (من): بچه هم داری؟

خبرنگار : با این وضع به نظرت میتونم داشته باشم؟
پرهام وخشور (من): کدوم وضع؟

خبرنگار : همین که شبا میکشم دیگه!
پرهام وخشور (من): خوب چه ربطی داره؟

خبرنگار : چقدر خنگی. وقتی شبا ...
پرهام وخشور (من): خیلی خوب. خیلی خوب. بسه دیگه. خجالت هم نمیکشی دیگه؟

خبرنگار : نه. فقط اینترنت.
پرهام وخشور (من): که فقط اینترنت؟

خبرنگار : آره. فقط اینترنت...



در پایان این مصاحبه باید عرض کنم بنده چون دچار بیماری اختلال دوشخصیتی هستم فکر میکنم دو نفرم که اینترنت میرم و در واقع هر دو نفر بالا (یعنی خبرنگار و پرهام وخشور) من هستم که در مجموعه 7+5 میشود 12 ساعت.

بله روزی 12 ساعت اینترنت میروم...







متن اصلی خبر :


محققان دانشگاه «هنگ کنگ» این مطالعه را با بررسی مقاله های آکادمیک انجام دادند.
آنها ۸۰ مطالعه جهانی که اعتیاد اینترنتی را در ۳۱ کشور جهان در هفت منطقه پوشش می داد، مورد بررسی قرار دادند.
این مطالعه نشان داد که بیشترین میزان اعتیاد اینترنتی در خاورمیانه با میزان ۱۰.۹ درصد وجود دارد که شامل ایران، ترکیه و لبنان می شود و کمترین این میزان در اروپای شمالی و غربی با میزان ۲.۶ درصد مشاهده شد.میزان اعتیاد اینترنتی در جنوب و شرق اروپا ۶.۱ درصد بود.
بر اساس این مطالعه میزان اعتیاد اینترنتی در آمریکای شمالی ۸ درصد، در آسیا ۷.۱ درصد ، اروپای جنوبی و شرقی ۶.۱ درصد، اقیانوسیه ۴.۳ درصد ، اروپای غربی و شرقی ۲.۶ درصد و آمریکای جنوبی ۳۱ درصد بود.
این مطالعه نشان داد که میزان شیوع اعتیاد اینترنتی در سراسر ۳۱ کشور جهان بطور متوسط شش درصد است.
بر اساس یافته های این مطالعه ۶۸ درصد مردم در این ۳۱ کشور به اینترنت دسترسی داشتند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد