دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

چوبهای غذاخوری در چین پیشرفته شدند!! + تصاویر

دیگه واقعا همه چیز داره الکترونیکی میشه و دنیای ما داره با الکترونیک و تکنولوژی پیوند میخوره. آخه چوب غذاخوری هم باید کامپیوتری بشه؟

همین فردا پس فردا لابد شلوار کردی هم الکترونیکی میشه و مثلا وقتی در فضای بیرون قرار میگیری تنگ میشه! عجب دنیایی شده جان شما ...




ادامه مطلب ...

مسخره کردن آیفون 6 و اپل ادامه دارد!! + تصاویر

حالا این درست که اپل دیکتاتور است و گوشی اش را انحصاری درست میکند و اجازه نمیدهد کاربران هیچ تغییراتی بر روی ان اعمال کنند که البته آن هم به خاطر امنیت کاربران است ولی دلیل نمیشود که تا یک اشتباه پیش آمد شرکت به این بزرگی را با خاک یکسان کنید که؟ میشود؟

خوب بیچاره ها گناه دارند. ندارند؟ شما رحم ندارید؟ مروت ندارید؟ چرا با بندگان خدا این کار را میکنید؟  ولی خدایی تصاویری که منتشر شدند خیلی با حال هستند. واسه خنده گذاشتیم ببینید نه به خاطر مسخره کردن.

مثل معروف را شنیدید که با هم بخندیم نه به هم!  حالا ما هم با هم به آیفون میخندیم !!  هار هار هار ...




ادامه مطلب ...

انجام کارهای بانکی فقط با یک توئیت !!

یک بانک فرانسوی نوعی همکاری را با سایت توئیتر (دومین شبکه اجتماعی بزرگ جهان بعد از فیسبوک) آغاز کرده که امکان ردُبَدَل کردن پول را به مشتریان میدهد.

مثلا فرض کنید این امکان در ایران هم برقرار میشد ، آنوقت شاهد این رفتارها بودیم:


دخترا: توئیت ده تومنی میگیرم وب میدم !!

یه توئیت دو تومنی بده تا باهات بحرفم.

توئیت 50 تومنی بده شمارمو بدم ...


پسرا:  یه توئیت 100 تومنی بده تا عکسایی که دیروز تو خونمون گرفتیم رو نزارم رو صفحه !!

یه توئیت 6 تومنی بده تا یه شارژ 5 تومنی بهت بدم (برای کسانی که نیاز فوری دارن!).



 

ادامه مطلب ...

گوگل: آمازون رقیب ما است!!

گوگلی ها اعلام کردند شرکت آمازون جدی ترین رقیب ما است! حالا برای اینکه بدانید آمازون کیست و چه کرد که گوگل او را رقیب خود میخواند باید عرض کنیم که: شرکت آمازون در ابتدا با فروش اینترنتی کتاب شروع به کار کرد و کم کم فعالیت هایش را گسترش داد.

البته مدیر آمازون یکی از آن بی پدرُ مادرهاست. میگویید نه؟ شما غلط میکنید میگویید نه! فکر کردید الآن میگویم نگاه کنین؟ نخیر! شما باید بگویید آره.  حالا چرا بی پدرُ مادر است؟ چون به کارمندان شرکتش تراشه وصل میکند و اگر درست کار نکنند آنها را اخراج میکند و در واقع انسانها را مثل رباط تحت سلطه خود دارد.

البته در این سایت خودمان هم یعنی (www.techshowclick.ir) همین مسئله برقرار است و من چند نفر را استخدام کردم و بهشان تراشه وصل کردم و مجبورند اینجا بنویسند. میگویید نه؟ شما غلط میکنید ...




 

ادامه مطلب ...

یک گوشی ویژه پدربزرگ و مادر بزرگ ها !!

 این موبایل با رابط کاربری ساده ای که دارد مناسب برای افراد مسن است. اخیرا تحقیقات نشان داده که کودکان در استفاده از تکنولوژی ها باهوش تر هستند و حتی از دانشجویان بهترین دانشگاه های جهان هم بهتر میتوانند با وسایل الکترونیکی کار کنند.

حالا شما این را بگذارید کنار افراد مسن. خواهید فهمید که افراد پیر در استفاده از این وسایل گاهی حتی خنگ هستند و کاربرد این گوشی هم برای همین است ...





ادامه مطلب ...

ساعت پیشرفته سال 2020 + عکس ها

این ساعت بسیار پیشرفته که توسط یک جوان مبتکر و خلاق و ایده پرداز مثل مدیر همین سایت یعنی (www.techshowclick.ir) طراحی شده ، دارای ویژگی های منحصر به فرد و عجیبی است که همگان را به شگفتی واداشته جز من یعنی مدیر سایت (www.techshowclick.ir) !!

دلیل اینکه من شگفت زده نشدم هم اینه که این ایده اصلا مال من بود و ایشون ایده دزدی کردن. ما که آیفون و مایکروسافت را ساختیم و استیو جابز و بیل گیتس از ما دزدیدن این دیگه چیزی نیست که ...

نوش جانش!




 

ادامه مطلب ...

کارخانه باتری سازیِ خودرو ، وابسته به پاناسونیک !!

کلا تا یک چیزی مُد میشود همه میروند سراغ آن یک چیز تا اَزَش پول در بیاورند و همانطور که میدانید در جهان ما همه چیز پول است !!  حالا هم شرکت پاناسونیک همین که دید خودروهای الکتریکی در حال افزایش هستند یک شرکت ساخت تا باطری ماشین تولید کند و بازار جهانی این باتری ها را در دست بگیرد.




 

ادامه مطلب ...

تاثیر موبایل بر دسترسی به اینترنت.

باور کنید یا نه خیلی ها هنوز در ایران هستند و وجود دارند که تا به حال با وسیله ای جز موبایل به اینترنت نرفته اند !!  البته همین که موبایل باعث شده تا آنها با اینترنت آشنا شوند جای بسی شکر دارد.

اما این مسئله مشکلاتی را نیز میتواند به وجود بیاورد. مانند : تصور اشتباه از فضا و ویژگی های اینترنت ...



 

ادامه مطلب ...