دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

گوشی سامسونگ جان مردی را نجات داد!

سامسونگی ها اعلام کردند که گوشی گلکسی مگا آنها جان یک نفر را از مرگ نجات داد. ماجرا از این قرار است که بعد از شلیک گلوله به سمت یک مرد ، این گلوله به گوشی او برخورد کرد و باعث شد تا خاصیت ضد گلوله بودن گوشی کشف شود.

البته چندی پیش هم با منفجر شدن باتری موبایل همین نوع گوشی نزدیک بود جان کسی گرفته شود تا خاصیت دیگر یعنی قاتل بودن گوشی هم کشف شود!





ادامه مطلب ...

الگوبرداری از مغز انسان برای ساخت پردازنده.

ای بمیرید که واسه آدم انگیزه نمیزارید! آخه میخواهید پردازنده ای شبیه مغز انسان بسازید که چی بشه؟ هان؟! آخه اگه این نوع پردازنده را بسازید دیگه آدمها کجا برن؟ چیکار کنند؟ خونه بشینن؟

آخه پیشرفت تکنولوژی هم یه حدی داره! دیگه دارین شورشو در میارین. بسه دیگه بابا. اه ... دهن منو یاز میکنینا: ببووق. نذار فحش بدم. بوق بوق ببببوووووووقققققققق ....


 

ادامه مطلب ...

سود یکُ نیم میلیارد دلاری در یک روز !!

ای بخشکی شانس! ای تف به این روزگار! یعنی منم سایت زدم مارک زاکربرگ هم سایت زد! منم توی یه دانشگاه مزخرف برق خوندم و مارک زاکربرگ هم توی هاروارد کامپیوتر خوند! من مدرک لیسانسمو گرفتم ولی زاکربرگ از هاروارد انصراف داد.

آخه این همه شباهت ولی این همه تفاوت؟؟!!  من باید روزی هزار تومان درآمد داشته باشم و زاکربرگ روزی 1.5 میلیارد دلار؟!

این انصافه؟ نه من از شما میپرسم: این انصافه؟ آخه کجای دنیا (با لحن علی دایی) ؟




 

ادامه مطلب ...

حلقه ای برای دریافت پیامک !

یک شرکت حلقه هایی را ساخته که هنگام دریافت پیامک یا تماس یا ایمیل و ... از طریق روشن شدن لامپ کوچکی که در آن قرار دارد و یا ویبره ای بسیار ضعیف کاربر را آگاه میکند.

بنده به شخصه واقعا از این ایده استقبال میکنم چون کلا چیز باحالی به نظز میرسد. فکرش را بکنید گوشی را میگذارید داخل کیفتان و خیالتان راحت است از اینکه تماس یا پیامکی را از دست نمیدهید! خداییش خیلی باحال است.

البته یک جور دیگر هم میشود از این حلقه استفاده کرد. مثلا پنج تا بخری و یکی را فقط برای پیامک بزاری انگشت کوچیکه و یکی را برای تماس بزاری انگشت وسطی و ایمیل را بزاری تو انگشت شصت !!




 

ادامه مطلب ...

فروش قایق های گوگل ...

گوگل دیگر اینقدر فعالیت هایش گسترده شده که خودش هم اصلا نمیداند که دارد چکار میکند! حدود یک سال پیش بود که قایق هایی را ساخت و در سواحل به حالت شناور قرار داد اما اکنون که یک سال میگذرد اصلا معلوم نیست چرا این قایقها را ساخته و اصلا چرا آنجا قرار داده و اصلا دارد چیکار دارد میکند و اصلا الان ما کجاییم و آنها کجایند و شما کی هستید و اینجا کجاست و من اینجا چیکار میکنم؟

به راستی گوگل را چه میشود راسکلنیکف؟


 

ادامه مطلب ...

آزمایش های عجیب بر روی گوشی آیفون5 + تصاویر

یعنی واقعا آدم اینها را که میبیند دلش میسوزد! آخر تا این حد آدم مصرف گرا میشود؟ یعنی آزمایش بهتری نبود تا انجام دهید؟ آخه گوشی را میندازید زیر قطار دلتان میخواهد سالم بیاید بیرون؟ به گوشی شلیک میکنید میخواهید خراب نشود؟

خداییش دارند توی آمریکا زندگی میکنند و خوشی زده زیر دلشان اصلا نمیدانند چه بکنند! ما اینجا گوشی 1100 مان را شب ها میگذاریم روی روی پر قو تا بخوابد آنوقت آنها این کارها را با آیفون میکنند.

خوب یکی از این آزمایشها را نمیکردید و عوضش گوشی را میدادید به ما. چیزی ازتان کم میشد؟ بسوزد پدر بی پولی ...




 

ادامه مطلب ...

حافظه های یک ترابایتی برای موبایل !!

آیا شما هم از کمبود حافظه موبایلتان رنج میبرید؟ آیا 32 گیگ و 64 گیگ و ... برایتان کم است؟ آیا جا برای تمام قایل ها و موزیک ها و ... خود ندارید؟

خداییش خیلی رو دارید!! آخه 128 گیگ کمه؟ ما 1100 داریم خدا را شکر میکنیم. آخر چرا اینقدر زیاده خواه هستید؟

البته چون نفهمیدم چطوری این رم را ساختند تا توضیح بدم این چرت و پرت ها را نوشتم تا ذهنتان از موضوع اصلی گمراه شود.

جدا از شوخی اینقدر مصرف گرا و زیاده خواه نباشید لطفا ...




 

ادامه مطلب ...

پیشرفته ترین سایت همسریابی !

یک سایت همسریابی ابتکاری جالب انجام داده! این سایت برای کاربران سایت خود بسته هایی را ارسال کرده و از کاربران خواسته در آن تُف (منظور همان آب دهان مودبانه است!) کنند و برایش بفرستند تا از روی آن دی ان ای کاربران را پیدا کند و آنهایی را که از لحاظ ساختار ژنتیکی به هم نزدیکترند را به هم معرفی کند تا با هم ازدواج کنند!!

البته باید عرض کنم سایت ما (www.techshowclick.ir) هم این امکان را به صورت پیشرفته تری دارد!! همین الان روی مانیتور تُف کنید تا ما به شما بگوییم که کدامتان برای هم مناسبید !!  بعد از تف زدن به مانیتور نظر بدهید تا بهتان پاسخ بدهیم ...



  ادامه مطلب ...