دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

بیل گیتس در دانشگاه استنفورد: فقط دنبال کسب درآمد نباشید !!

بیل گیتس در سخنرانی ای که در جشن فارق التحصیلی دانشجویان دانشگاه استنفورد (یکی از بهترین دانشگاه های جهان) انجام داد اعلام کرد که فقط نباید به فکر منفعت خود باشید و باید سعی کنید فقر اجتماعی را هم از بین ببرید.

با توجه به اینکه بعد از فارق التحصیلی بسیاری از این دانشجویان نخبه شرکت هایی را تاسیس و یا در شرکت های بزرگ استخدام میشوند معمولا از افراد موفق خواسته میشود تا در اینگونه از مراسم ها شرکت و دانشجویان را برای انتخاب هدف زندگی در آینده راهنمایی کنند.




ادامه مطلب ...

ویروس ها و برنامه های مخرب جام جهانی 2014 ...

ظاهرا تب جام جهانی به هکر ها و ارائه کنندگان برنامه های مخرب نیز سرایت کرده و آنها هم به این خیل عشق فوتبال پیوسته اند!

البته نه به شکل عادی و جهت طرفداری بلکه جهت سو استفاده ...  این هکرهای محترم فرصت را مغتنم شمردند و با آگاهی از این عشق و علاقه بین مردم و نیاز انها به استفاده از تکنولوژی ها و برنامه های مرتبط با جام جهانی ، شکل مخرب نیاز مردم را تولید و روانه بازار کردند !!!



 

ادامه مطلب ...

پدر پسوردهایی که برای کامپیوتر میگذاریم کیست؟

دانشگاه ماساچوست (MIT)  و هاروارد مهد پرورش اساتید و دانشجویان خلاق بوده و هنوز هم هست. هنوز هم خیلی از خلاقیت ها و ابداعات از این دو دانشگاه بیرون میآیند.

اما بشنوید از این استاد دانشگاه ام آی تی که سال ها پیش سیستم پسورد گذاری بر روی کامپیوتر های را برنامه نویسی و ابداع کرد . دلیل این ابداع هم مثل تمام اختراعاتی که انجام میشود فقط نیاز بود!

داستان را در ادامه مطلب بخوانید ...





 

ادامه مطلب ...

محبوب ترین فناوری پوشیدنی کدام است؟

مچ بند پوشیدنی با نام تجاری فیت بیت محبوب ترین تکنولوژی پوشیدنی شده است که فروش آن از دیگر فناوری های پوشیدنی بسیار بیشتر است و حدود 50 درصد از کل فروش محصولات پوشیدنی است.

این مچ‌بند به‌عنوان یکی از ابزارهای ویژه همراه می‌تواند مواردی مانند تحرکات بدن، ضربان قلب و... را کنترل نموده و به نرم‌افزار ویژه‌ای بر روی گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید یا iOS انتقال دهد.



 

ادامه مطلب ...

جلو زدن کتاب های الکترونیکی از کاغذی ...

با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و علاقه مندی نسل های جدیدتر به این وسایل ارتباطی ، کم کم کتابها هم در حال الکترونیکی شدن هستند و تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۱۸ فروش کتاب‌های الکترونیکی از کتاب‌های کاغذی بیشتر ‌می‌شود.

در حال حاضر سایت معروف آمازون در کنار کتاب های کاغذی ،کتاب های الکترونیکی هم میفروشد.




 

ادامه مطلب ...

جاسوسی از گوشی خاموش چگونه ممکن است ؟!

اگر تا به حال مطمئن ترین راه برای خلاص شدن از شر تمامی امکانات گوشی خاموش کردن آن بود ، حالا دیگر نیست! زیرا ادوارد اسنودن که خودش جاسوس آمریکایی ها بود و حالا فرار کرده در تازه ترین ادعای خود گفته است که سازمان جاسوسی آمریکا از گوشی خاموش هم میتواند اطلاعات بگیرد!

طرز کار آنها هم این است که گوشی را هک کرده و بدون اینکه شخص متوجه شود دوربین و میکروفون آن را روشن میکنند!




ادامه مطلب ...

گوگل میخواهد کره ی زمین را به اینترنت متصل کند !

از آنجایی که درآمد وسیعی از گوگل از اینترنت است ، این شرکت قصد دارد تعداد افراد بیشتری را که به اینترنت دسترسی ندارند متصل به این شبکه جهانی کند تا درآمدش سر به فلک بکشد!

در حال حاضر فقط 30 درصد از مردم جهان اینترنت دارند و با همین 30 درصد هم شرکت گوگل توانسته به این میزان درآمد و سود سرسام آور برسد و حالا با این طرحی که میخواهد از طریق ماهواره ها کل جهان را متصل به اینترنت کند معلوم نیست دیگر چه میزان درآمد خواهد داشت ...




ادامه مطلب ...

کلاه ایمنی ای که جعبه سیاه است!!

این کلاهی که مشاهده میکنید یک کلاه ایمنی هوشمند برای موتورسواران است. سازنده ی این کلاه خودش موتور داشت و زمانی که از پشت یک ماشین به موتور او زد و او را پرتاب کرد وی تصمیم گرفت این کلاه را بسازد!

حالا این کلاه هوشمند ساخته شده و به زودی در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت ...

 


ادامه مطلب ...