دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

زنی که صاحب صدای siri در دستیار هوشمند ios اپل است + عکس + دانلود فایل word مطلب ...

siri در آیفون یک اپلیکیشن است که میتوان با آن بحث و گفت و گو کرد! این سیستم بسیار هوشمند میباشد و جوابهای معقولانه ای به شما میدهد.



اما این سیستم هوشمند پاسخگویی توسط زنی که عکسش را در بالا میبینید صداگذاری شده است. این زن چندی پیش با cnn مصاحبه کرده که در ادامه مطلب بخوانید.

 








” من صدای اصلی Siri هستم.” این نقل قولی است که شبکه خبری سی ان ان به Susan Bennett منتسب کرده است. صداپیشه‌ای که در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد از صدای او در دستیار مجازی شرکت اپل استفاده شده است.


وی می‌گوید: ” من در ابتدا مطمئن نبودم که آیا اینقدر آماده هستم که مورد قضاوت کسانی قرار بگیرم که صدایم را می‌شنوند یا خیر؟ ” سی ان ان در برنامه خود با اشاره به نحوه تولید چنین صداهای ترکیبی، پنداشت غلط برخی مبنی بر استفاده از صدای آلیسون دافی در Siri را واکاوی نموده است.

صاحب صدای دستیار جادویی Siri می‌گوید: ” من بسیار محافظه کار بودم تا اینکه ویدئوی سایت Verge منتشر شد و همه فکر می‌کردند صاحب اصلی صدای Siri را یافته‌اند. اینجا بود که من فکر کردم بهترین زمان برای بیان حقایق است.”

زمانی که دومین سالگرد رونمایی از این دستیار هوشمند است. وی می‌گوید: صدای من در سال ۲۰۰۵ و در خلال پروژه یک شرکت نرم‌افزاری ضبط شد. اپل هنوز اظهارنظری درباره صحبت‌های وی منتشر نکرده است اما یک متخصص صداشناسی گفته های وی را صددرصد تایید نموده است.















تمامی متن و عکس های این مطلب را در یک فایل word قرار دادم. اگر از این مطلب خوشتان آمد آن را دانلود کنید.


  دانلود فایل word این مطلب (لینک اصلی)

  حجم فایل  : 35 کیلوبایت
منبع تهیه این مطلب : سایت www.techshowclick.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد